اختصاصی/ رئیس بنیاد تعاون سپاه مازندران

ثروت، قدرت و معنویت سه مؤلفه اصلی سعادت مسلمانان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد رضا آزادی کناری در همایش تجلیل از همسران جانباز بالای ۲۵ درصد شهرستان فریدونکنار که در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی اردوگاه شهید رجایی برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال به جانبازان مدال افتخار و اخلاص عمل داد، چرا که وی با مومنین معامله می کند و جانبازان از تمام جان و مال خود در این راه گذشتند.

وی با بیان اینکه اعمال ما باید برای خداوند باشد تا از منزلت بالایی برخوردار گردد، گفت: تکفیری های سلفی به نام خداوند و رضایت او و به کام غرب و دشمنان اسلام دست به جنایت می زنند و اعمال خود را فی سبیل الله می نمامند.

آزادی تصریح کرد: فرصت جهاد در راه خداوند برای هر کسی مهیا نمی شود، متاسفانه این مزدوران غربی به ظاهر اسلامی حتی در این را ناموسشان را نیز نادیده می گیرند و به نام جهاد نکاح در اختیار یکدیگر می گذارند.

رئیس بنیاد تعاون سپاه استان مازندران با تاکید بر اینکه لازمه پیروزی بر غرب و دنیای غرب وحدت کلمه و اتحاد است، اظهار داشت: در ۸ سال جنگ تحمیلی با یکدیگر متحد بودیم و با وجود سختی های فراوان با حمایت از رهبری توانستیم موفق از آن پیکار نا برابر خارج شویم.

آزادی افزود: اینطور به نظر می رسد که شرایط دنیای غرب از لحاظ اقتصادی و رفاه بهتر است اما چون از لحاظ معنوی تهی هستند هیچ ندارند.

وی با بیان اینکه ثروت، قدرت و معنویت سه اصل اساسی موفقیت و سعادت یک جامعه است، گفت: برای اینکه دنیا و آخرتی خوب و سعادتمند داشته باشیم باید این سه مولفه را در کنار یکدیگر قرار دهیم و نسبت به آن وحدت داشته باشیم.

رئیس بنیاد تعاون سپاه استان مازندران خاطر نشان کرد: اگر ما قدرت و ثروت داشته باشیم اما معنویت در میانمان جایی نداشته باشد همانند دنیای کفر خواهیم شد.

آزادی کناری اظهار داشت: امروز مسلمانان توام به این سه مقوله نیازمندند تا به موفقیت دست یابند، در کشورهایی چون میانمار به دلیل عدم حضور یک رهبری قوی نمی توانند به پیروزی برسند و ناز به یک پیشوا و مقتدا در آنجا دیده می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا