بانوی اول مصر کیست؟+ عکس

به گزارش بصیر، مراسم ادای سوگند «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور منتخب مصر روز یکشنبه در دادگاه قانون اساسی این کشور برگزار شد.

در این مراسم برای نخستین بار تصویری از خانواده رییس جمهور جدید مصر در رسانه‌ها منتشر شد.

خانم «انتصار» همسر عبدالفتاح السیسی، مصطفی، محمود، حسن و دخترانش «واحده» و «آیه» دو دختر وی نیز در این مراسم حضور داشتند.

خانواده عبدالفتاح السیسی و بخصوص خانم انتصار اکنون که باید برای نقل مکان به کاخ ریاست جمهوری مصر آماده شوند، کانون توجه رسانه ها قرار گرفته‌اند.

مصطفی در هیئت نظارت اداری مشغول به فعالیت است. محمود در بخش فناوری اطلاعات جنگ کار می‌کند. حسن سومین پسر السیسی نیز در یکی از شرکت‌های نفت شاغل است.

آیه؛ دختر رییس جمهور مصر نیز دانشجوی دانشکده نیروی دریایی مصر است.

السیسی پس از مقدمه رئیس دادگاه قانون اساسی، در پشت تریبون دادگاه حاضر شد و برای حفظ نظام جمهوری، احترام به قانون اساسی کشور، دفاع از منافع ملت مصر، حفظ استقلال، وحدت و تمامیت ارضی کشور سوگند یاد کرد.

پس از ادای سوگند ریاست جمهوری عبدالفتاح السیسی در دادگاه قانون اساسی مصر، شخصیت های مختلف خارجی پست جدید ریاست جمهوری را به السیسی تبریک گفتند.

ادای سوگند عبدالفتاح السیسی در دادگاه قانون اساسی مصر که تقریبا یک سال پس از برکناری محمد مرسی صورت گرفت، به طور مستقیم از تلویزیون این کشور پخش شد.

بلاغ

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا