اکبرپور: از قلعه‌نویی ناراحتم

بصیر: سیاوش اکبرپور در گفت‌وگویی  اظهار داشت: هر وقت از استقلال دور شدم دست خودم نبود و دیگران مرا از استقلال دور کردند. هشت سال در استقلال بازی کردم و اینجا را خانه خودم می‌دانم اما ظاهراً این فصل باید جدا شوم. باشگاه هیچ صحبتی با من انجام نداده و امیر قلعه‌نویی هم بازیکنان مدنظرش را از تیم سال قبل انتخاب کرده است. او روی من نظری ندارد ولی من بابت این موضوع مشکلی ندارم.

وی در پاسخ به این سؤال که «فکر نمی‌کنی مسائل غیرفوتبالی باعث جدایی‌ات شد؟»، تأکید کرد: طرف حساب من قلعه‌نویی است و در باشگاه استقلال به غیر از او با کسی رابطه ندارم. من حرفه‌ای فکر می‌کنم و نظر قلعه‌نویی این است که نماندن من به سود استقلال است. من با این مربی رفاقت کردم و به تصمیم او احترام می‌گذارم. تنها ناراحتی من این است که از استقلال جدا می‌شوم.

اکبرپور با ابراز ناراحتی از تصمیمی که قلعه‌نویی اتخاذ کرده است، گفت: از قلعه‌نویی هم ناراحتم ولی مهم نیست. من با این مربی رفاقتی ۱۰ ساله دارم و به تصمیمش احترام می‌گذارم. من هر جا باشم برای استقلال آرزوی موفقیت دارم ولی نمی‌خواهم حرف خاصی بزنم. نیم فصل پارسال هم گفتم مهم این است که پرچم استقلال بالا باشد. امثال من و قلعه‌نویی به استقلال می‌آیند و می‌روند ولی مهم نام این تیم است که می‌ماند.

هافبک – مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه می‌گویند با علیرضا منصوریان صحبت کرده تا راهی نفت شود، گفت: من با منصوریان صحبتی نداشته‌ام. اجازه بدهید در مورد آینده بعداً صحبت کنم. فکر می‌کنم این هفته تیمم را انتخاب خواهم کرد.

خبرگزاری تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا