اختصاصی/ فرمانده سپاه فریدونکنار

جنگ نرم همان جنگ فرهنگی دشمن علیه ماست

DSCN7175

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سید ولی میرشفیعی در جمع پاسداران و سربازان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار و در جشن ولادت امام زمان (عج) که با حضور سرهنگ پاسدار نصیرپور مسئول حفاظت اطلاعات سپاه کربلای استان مازندران در نمازخانه سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به فرموده رهبری در دو جبهه با دشمن به صورت مستقیم در نبرد هستیم، در جنگ اقتصادی با تحریم و در جنگ فرهنگی با اشاعه فرهنگ های نامناسب، ترویج ابتذال و فراموشی سپردن فرهنگ ناب جهان اسلام دشمن به دنال تضعیف مردم این کشور است.

وی با بیان اینکه جنگ نرم همان جنگ فرهنگی دشمن علیه ماست، خاطرنشان کرد: بسیج حرم امن الهی در روی زمین است و هر مشکلی در این سرزمین به دست توانمند نیروهای بسیجی حل می شود و همه باید این موضوع را باور کنیم.

فرمانده سپاه فریدونکنار اذعان داشت: باید خود را در برابر دشمنان بیمه کنیم و نباید اصالت بسیجی بودنمان را فراموش کنیم که اگر این طور شود به مرده متحرک تبدل می شویم و در حوادث گوناگون بی تاثیر خواهیم بود.

میرشفیعی ادامه داد: باید نسبت به مسائل پیرامونمان تسامح و تساهل داشته باشیم و با افرادی که به مبانی اسلام و انقلاب معتقد نیستند معاشرت نمائیم چرا که تاثیر پذیری آنان در جوانان ما به تدریج و به آرمی خواهد بود.

گفتنی است در پایان این مراسم سرگرد پاسدار اسماعیل ابراهیمی از سمت حفاظت سپاه ناحیه فریدونکنار تودیع و سروان مجتبی برارجانیان به این سمت منصوب و معارفه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا