عملیات روانی بر روی نزدیکان آیت الله مهدوی کنی و تیم پزشکی / توهمات و تخیلات مدیریت آینده مجلس خبرگان!

به گزارش بصیر، با حضور پروفسور سميعي در روند درمان ريیس مجلس خبرگان اميدهايي براي بهبود روند درماني وي بوجود آمده است ليكن هنوز در مورد وضعيت آتي آيت الله نمي توان اظهار نظر دقيقي داشت. در اين ميان، متاسفانه محافلي، عمليات رواني را براي تاثير منفي بر اعضاي مجلس خبرگان رهبري، خانواده و نزديكان آيت الله مهدوي كني و تيم پزشكي ايشان آغاز كرده اند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، بعد از اينكه خبرهاي ناگواري از وضعيت مغزي و قلبي آيت الله مهدوي كني منتشر شد تيم مجربي از پزشكان بر بالين ايشان حاضر شدند كه وضعيت قلبي و ضربان وي به حالت عادي بازگشت ليكن تلاشها براي رفع ضايعه مغزي ايشان ادامه دارد. در اين فضاي خوف-رجا، يك تيم عمليات رواني با حضور يك آقازاده كه نقش محوري در فتنه ۸۸ داشت، يك مشاور فرهنگي به همراه فرزند يك امام جمعه مرحوم و فردي در قم، شكل گرفت كه در ادامه از لابي يك پزشك نيز برخوردار هستند.

فعاليت اين تيم عمليات رواني از يكشنبه گذشته شدت بيشتري يافته است و به طور مستمر اخبار نادرستي از پايان زندگي ريیس مجلس خبرگان به اعضاي مجلس خبرگان و خانواده وي القاء مي كنند.

هر چند تيم پزشكي آيت الله مهدوي كني از وضعيت جسمي ايشان با دقت مطلع هستند و خانواده ايشان با حضور مستمر در بيمارستان از احوالات ايشان خبر دارند ليكن خبرها و تلفن هاي مستمر از سوي اعضاي خبرگان و برخي به اصطلاح پزشكان كه «كار تمام شده» و «به صورت مصنوعي ايشان حفظ شده است»، موجب ضربات روحي منفي در تيم پزشكي و خانواده ايشان به وجود آورده است.

اين تيم عمليات رواني تلاش دارد با اين ترفند با تضعيف روحيه تيم پزشكي روند درماني ريیس مجلس خبرگان را دچار خدشه نمايند تا از اين رهگذر با فشار بر خبرگان رهبري با توهمات و تخيلات خود بر مديريت آينده اين مجلس تاثير بگذارند.

يكي از اعضاي مجلس خبرگان رهبري در اين زمينه به پايگاه خبري تحليلي «پارس» گفت: بعد از تماس با بنده و اينكه آيت الله مهدوي كني تمام كرده است ساعتي بعد با آنها تماس گرفتم و جزييات وضعيت پزشكي را بيان كردم. از خبر دروغ خود عقب نشيني كردند ليكن با ژست دلسوزي مطرح ساختند كه اگر هم ايشان بهبود پيدا كنند بايد از هم اكنون براي رياست مجلس خبرگان، فكري كرد كه خلايي در اين نهاد مهم و بالادستي نظام اسلامي رخ ندهد.

وي افزود: بنده به طور مستمر احوالات حضرت آيت الله مهدوي كني را پيگير هستم وضعيت ايشان اكنون وضعيت ثابتي است ليكن هر لحظه ممكن است در جهت مثبت يا منفي اين وضعيت تغيير كند كه اميدوارم با دعاهاي مردم در شب و روز نيمه شعبان، سلامتي ايشان را شاهد باشيم.

لازم به ذكر است در بامداد روز پنجشنبه، پروفسور سمیعی جراح شناخته شده مغز و اعصاب، پس از بررسی روند درمان رئیس مجلس خبرگان گفت كه شرایط مغری آیت‌الله نسبت به قبل كمی بهتر شده است ولی نه در حدی كه خیلی امیدواری بدهیم.

وی با بیان اینكه وضعیت آیت‌الله نسبت به قبل تغییر خاصی نكرده است، افزوده است: همه اعضای بدن آیت‌الله غیر از مغر ایشان، بهترین حالت را دارد و حتی از زمان سلامتيشان نیز بهتر شده است اما شرایط مغری ایشان ضعیف است.

تيم پزشكي و خانواده آيت الله مهدوي كني همچنان از امت حزب الله خواستار دعا براي سلامتي ايشان هستند.

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا