در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه کربلای مازندران

شاهچراغی: هیچ وقت در مازندران احساس غربت نکردم/بابایی: مازندرانی ها یک دست علوی هستند

بصیر، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در مراسم تودیع خود که در محل سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، با بیان اینکه خدا بر من منت گذاشت که چند سال در خدمت شما مردم عزیز مازندران باشم، بیان داشت: آنچه انجام دادم، وظیفه بود و شاید کوتاهی هایی هم انجام داده باشم که از مردم و شهدا می خواهم از من بگذرند.

فرمانده سابق سپاه کربلای مازندران با تشکر از تمامی مسئولانی که در مدت خدمت با وی همکاری داشتند، افزود: با این که اهل سمنان هستم ولی در این مدت هیچ وقت احساس غربت نکردم.

وی با اشاره به اینکه دوستان مازندرانی مان می گفتند سمنان هم قدیم الایام جزو استان ما بوده، با لبخند گفت: از روز اول به ما محبت داشتند و جای شکر دارد که توانستیم انجام وظیفه کنیم.

شاهچراغی با بیان اینکه از سال ۱۳۶۳ که جانشین گردان در عملیات بدر بودم، به جز خوبی چیزی از مازندرانی‌ها ندیدم، ادامه داد: در مواجهه با تهاجم فرهنگی، اقدامات فراوانی انجام شد که ماحصل زحمات پیشکسوتان و جانبازان بود.

فرمانده سابق سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه بنده سرباز سردار بابایی «فرمانده جدید سپاه کربلا» هستم، عنوان کرد: هر جا که این فرمانده به کمک نیاز داشت، یار او خواهم بود.

سردار محمدحسین بابایی، «فرمانده سپاه کربلای مازندران» نیز با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب، از مازندران به عنوان ذخیره پروردگار برای انقلاب و گسترش تفکر اسلامی یاد کردند، خطاب به حاضرین در جلسه گفت: این بار سنگینی است که بر دوش شما بیشتر بوده، گسترش تفکر اسلامی به دست شما محقق می شود و رهبر انقلاب از شما تلاش در جهت شکوفایی را خواسته اند.

وی با اشاره به اینکه ایمان عمیق در محبت به اهل بیت(ع) در مازندرانی ها به چشم می آید، گفت: ما از گلستان آمدیم و آنجا همه هم مثل شما عزیز بودند اما اینجا همه یک دست علوی هستند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: هم اکنون نیز امیدواریم با قدرت، توکل بر خدا و توسل بر ائمه اطهار(ع) انجام وظیفه کنیم، دوران جهاد است، جهاد مقدس در ابعاد مختلف، مباحث فرهنگی از دل فرهنگ ناب ریشه دارد و جهاد اقتصادی و فرهنگ در ابعاد مختلف جلوه می یابد.

وی ادامه داد: سردار شاهچراغی اقدامات بسیاری انجام دادند و بسیاری از کارها نیز مانده است، همه تلاش ما این است تا کشور را برای قدوم صاحب الزمان(عج) آماده کنیم.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: از نظر من همه بسیجی هستیم و مأموریت داریم که برای ساختن جامعه اسلامی تلاش کنیم.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا