وعده رییس بنیاد شهید برای اجرای کامل قانون جامع ایثارگران

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی گفت: جلسه امروز فراکسیون رهروان ولایت با حضور لاریجانی و اعضای شورای مرکزی تشکیل شد. آقای شهیدی رییس بنیاد شهید و نماینده رهبری در این بنیاد نیز در این جلسه حضور داشت.

وی افزود: در ابتدای جلسه تعدادی از نمایندگان سوالات خود در مورد وضعیت خانواده‌های شهدا و مسائل تحت پوشش خانواده‌های شهدا و ایثارگران و اجرای قانون جامع ایثارگران مطرح کردند و سپس آقای شهیدی گزارشی از تعداد شهدا، جانبازان و آزادگان ارائه کرد و در حال حاضر بیش از سه میلیون نفر تحت پوشش بنیاد شهید قرار دهند.

نایب رییس فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: آقای شهیدی در این جلسه گفتند که از ابتدای سال جاری عملیاتی شدن قانون جامع ایثارگران که از بهمن سال گذشته توسط دولت ابلاغ شده در دستور کار قرار گرفته است. البته به گفته ایشان ۵۰ درصد محتوای قانون از پیش اجرا می‌شده و برای اجرای باقی مواد این قانون دستورالعمل‌های باید نوشته شود که بنا است در اولین جلسه کمیته اجتماعی دولت نهایی شود تا نسبت به اجرای کامل قانون جامعا ایثارگران اقدام شود.

سبحانی نیا همچنین از ارائه گزارش رییس مجلس در جلسه فراکسیون رهروان ولایت در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و وضعیت عراق خبر داد و گفت: همچنین قرار بود آقای ظریف امروز در جلسه مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت حضور یابند که بنا شده این موضوع به نشست بعدی فراکسیون رهروان ولایت موکل شود و آقای ظریف در‌ آن جلسه گزارشی از آخرین وضعیت پرونده هسته‌ای ارائه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا