ثبت فیزیکی کاملا از دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت حذف شد

به گزارش بصیر به نقل از خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، دشتی‌اردکانی رئیس کانون دفتریاران و سردفتران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه گویا اتفاقی تازه در ثبت افتاده است، اظهار داشت: چهارشنبه گذشته که کلیات قانون کاداسهر به تصویب رسید، نمایندگان مجلس ماده ۷ قانون را مورد بررسی قرار دادند تا تمامی دفاتری که در اسناد رسمی و ادارات ثبت بود حذف شود.

وی ادامه داد: ما دیگر ثبت فیزیکی نداریم و ثبت تنها به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد.

رئیس کانون دفتریاران و سردفتران افزود: امسال که مزین است به سال فرهنگ و اقتصاد مقاومتی و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تحریم‌ها نباید مانع اقتصاد مقاومتی شود، ما قدم‌های خوبی برداشتیم که ماحصل آن آزاد شدن نیروی کار در دفاتر و پرداختن به کارهای دیگر است.

دشتی‌اردکانی ادامه داد: در بحث اقتصاد ما اقداماتی خوبی انجام دادیم که دیگر از کاغذ و جوهر استفاده نشده و صرفه‌جویی صورت گیرد.

وی در خصوص قطعی سیستم آنی که اخیراً رخ داده بود، گفت: یک مشکل قطعی در مورد سامانه ثبت احوال داشتیم که با همکاری کانون سردفتران و دفتریاران و سازمان ثبت و ثبت‌احوال این موضوع برطرف شد که ما در آینده امیدواریم زیرساخت‌های این امر تقویت شود تا دیگر شاهد مشکل نباشیم.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا