اختصاصی/ امام جمعه فریدونکنار

طرح دریا در ماه رمضان ترویج روزه خواری علنی است/ به هر قیمتی به دنبال جذب توریست نباشیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الاسلام سید محمود جلالی در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر فریدونکنار و در جمع مدیران و مسئولین ادارات و نهادهای این شهرستان، اظهار داشت: بحث حجاب بایستی یک فرهنگ عمومی در سطح کشور باشد و دوگانگی در آن را خود مردم بر نمی تابد.

وی با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر تنها در زمینه حفظ حجاب نیست، عنوان داشت: کار ما باید یک امر اساسی باشد، دیدگاه وزارت ارشاد را باید نسبت به این موضوع درست کنیم و دیدگاه مسئولین را نیز باید تغییر دهیم.

امام جمعه فریدونکنار با هشدار به روزه خواری علنی در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: تکلیف طرح دریا در ماه مبارک رمضان را مشخص کنید، اگر طرح دریا دائر باشد ترویج روزه خواری علنی است.

وی ادامه داد: به دنبال گسترش حجم توریست هستیم و ترویج آن را فریاد می زنیم و حاضریم به هر قیمتی توریست به شهرستان وارد کنیم که این امر خود مشکل آفرین می شود.

جلالی با بیان اینکه بهترین پایگاه در سطح شهرستان برای ترویج این فریضه مهم بسیج می باشد، اظهار داشت: نداشتن بودجه فرهنگی و نبود نظارت مشکل و ضعف است اما این امر دلیل نمی شود این فریضه الهی را انجام ندهیم و دست بر روی دست بگذاریم.

 

وی با تاکید بر اینکه کار فرهنگی بدون ضمانت اجرایی موثر نخواهد بود، اذعان داشت: هرچه وحدت و انسجام در میان مبلغان، آمران و متولیان اجرایی بیشتر باشد موفقیت و اثرگذاری آن نیز بیشتر می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا