اختصاصی/ فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

سیاست دولت بر تکریم و احترام است/ پیام انتخابات ۲۴ خرداد فرهنگ سازی اسلامی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد حسین زاده لداری در دومین جلسه شورای اداری فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با اشاره به یک ساله شدن دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: در خرداد ماه سال گذشته ملت ایران با خلق حماسه سیاسی و در عمل به منویات رهبری با ارائه رویکردی جدید برای مدیریت جامعه و جهان انتخاباتی را رقم زد که دنیا را انگشت به دهان گذاشت.

وی با بیان اینکه مردم در ۲۴ خرداد ۹۲ سیاست و راهبردی را انتخاب کردند که اهل شعار نبود، عنوان داشت: در حالیکه ملت قبل از ۲۴ خرداد در یاس، ناامیدی و دلنگرانی بوده است، در عمل به منویات رهبری پای صندوق های رای رفتند.

حسین زاده ادامه داد: پیام ۲۴ خرداد یک پیام انتخاباتی سنگین و خوبی در عرصه داخلی و خارجی بود چرا که وفاق، همدلی، ادب و محبت را به همراه داشت.

وی افزود: راهی که ملت در خرداد ۹۲ انتخاب کرده بود که  دولت را در مقابل موافقان و مخالفان قرار نداد بلکه باعث تکریم دولت در مقابل حامیان و منتقدان شده بود.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه باید برای موفقیت با نگاه به آینده حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: اگر چه گروهی به تکریم با دولتیان سخن نگویند اما سیاست دولت بر تکریم و ادب است، به همین دلیل به دنبال آینده نگری هستیم و با توجه و نگاه به گذشته ممکن است به خطا برویم.

وی در ادامه به بحث هسته ای ایران اشاره و اذعان داشت: غرب از مسئله هسته ای ایران به عنوان یک بحران نام می برد اما دولت تدبیر و امید با تعاریف ویژه ای که رهبری برای تیم مذاکره کننده ارائه نمود، تلاش دارد با دفاع همه جانبه از حق مسلم ملت ایران و استفاده صلح آمیز از انرزی هسته ای و منافع ملی دفاع کند و تمامی خطوط قرمز ترسیم شده را رعایت می کند.

حسین زاده ادامه داد: متاسفانه جریان های تندرو در داخل و خارج از شکور پیام انتخاباتی ۲۴ خرداد ۹۲ را درک نکردند، پیام آن انتخابات رعایت ادب و احترام و فرهنگ سازی اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید از افترا و تخریب های نادرست دوری می کند اگرچه اجرای سیاست این دولت عملگرا منافع افراد های حقیقی و حقوقی را به خطر انداخته است اما در عمل به دنبال اثبات این نکته است که تمام تلاش خود را برای مقابله با رانت خواری، فساد اقتصادی و مشکلات دیگر به کارگرفته و ما هم باید با عمل به این چارچوب آنرا میدانی کنیم.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: مردم ایران در ۲۴ خرداد ۹۲ با حل معادله چند مجهولی سیاست که در طی چند سال گذشته در عرصه داخلی و بین المللی مشکلات حادی را برای جامعه ایجاد کرده بود و جهان غرب را به صدور قطعنامه های پی در پی وادار کرده بودد ملت ایران با این انتخابات نشان داد که سیاست های نخ نما شده تحریم بی اثر خواهد بود.

حسین زاده با بیان اینکه در دولت قبل آن همه قانون شکنی و توهین به مردم اتفاق افتاد، گفت: مردم در انتخابات سال ۹۲ نشان دادندکه شیوه اجرایی دولت گذته را نمی پسندیدند و اعتدال را برای فرار از دلواپسی انتخاب نمودند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری درخور تحسین مراسم سالگرد ارتحال امام، خاطرنشان کرد: از فریدونکنار ۳۳۸ نفر به وسیله ۱۴ دستگاه مینی بوس و یک دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام راحل اعزام شده اند.

وی همچنین با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای اجرای طرح دریا در فریدونکنار گفت: قطعا باید در سواحل نکات شرعی و موازین اخلاقی را رعایت کنید تا همانند سال های گذشته فوتی به دلیل غرق شدن نداشته باشیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا