حضور وزیر بهداشت در منطقه محروم دیشموک از توابع استان کهکیلویه و بویر احمد

مدیر بنیاد خیریه نوآوران سلامت: در چهارمین دوره جراحی در دیشموک که از صبح امروز آغاز شد، وزیر بهداشت ۱۰ عمل جراحی چشم را به انجام رساند.

به گزارش بصیر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل ازپایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)، در یازدهمین سفر تیم سیار جراحی موسسه خیریه نورآوران سلامت به استان کهکیلویه و بویراحمد و شهرستان دیشموک دکتر حسین حسنی مدیرعامل بنیاد خیریه نورآوران سلامت گفت: تیم سیار جراحی از ۲۵ فروردین ماه سال جاری به این شهرستان آمده و تا ۱۰ تیرماه در منطقه حضور خواهد داشت.

دکتر حسنی با اشاره به خدمات خیریه این موسسه در منطقه دیشموک خاطرنشان کرد: تا کنون حدود ۲۵۰ عینک تجویز شده و پنج هزار و ۷۵۰ نفر تحت معاینه چشم قرار گرفته اند.

وی در ادامه افزود: از ۸۵ روستا، هزار و ۷۸۰ نفر خدمات دندان پزشکی دریافت کرده اند و ۲۱۰ نفر نیز تحت عمل جراحی آب مروارید قرار گرفته اند. همچنین در مورد ۲۶۰ نفر نیز عمل جراحی چشم انجام خواهد شد.

مدیر بنیاد خیریه نورآوران سلامت با اشاره به خدمات وزیر بهداشت در منطقه توضیح داد: دکتر سید حسن هاشمی در چهارمین دوره جراحی در دیشموک که از صبح امروز آغاز شد، ۱۰ عمل جراحی چشم را به انجام رساند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت روز جهاد سازندگی، برخی از مدیران جهادی و جهادگران دهه ۶۰ به دیدار وزیر بهداشت آمدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا