شبکه رادیویی «کودک» افتتاح شد

به گزارش بصیر به نقل از فرهنگ نیوز، طاهره راستی پیشه مدیر شبکه رادیویی خانواده و سرپرست شبکه کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: همزمان با ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) شبکه رادیویی کودک و نوجوان افتتاح شد، برنامه های این شبکه به همراه شبکه رادیویی خانواده بر روی موج اف ام ردیف ۵/۸۹ مگاهرتز از ساعت ۶ تا ۲۴ قابل دریافت است.

راستی پیشه تاکید کرد: تولید و پخش برنامه های این دو شبکه با بهره گیری از هنر فاخراسلامی – ایرانی با رویکرد خانواده، محورتوسعه انسانی-اجتماعی و الگو سازی و بستر سازی بنیان های معنوی و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان به تولید برنامه می پردازد.

سرپرست شبکه کودک و نوجوان در ادامه افزود:کاهش فاصله و گسست نسلی والدین و فرزندان، تقویت نشاط و شادابی، ایجاد فرصت های خودباوری و تقویت روحیه امید به آینده در چارچوب اصول و خط مشی برنامه ها و سیاست های مصوب سازمان از دیگر موضوعات مورد توجه در این شبکه رادیویی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در جدول برنامه های این شبکه ها به نیازهای  همه گروه های سنی خردسال، کودک، نوجوان، جوان، میانسال و سالمند توجه شده و برنامه های متناسب با اقشار مختلف مخاطب در نظر گرفته شده که در زمان های مناسب پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا