دردی کهن که در دولت تدبیر و امید هم حل نشد/

هنوز هم روستاهایی هستند که از کمبود آب آشامیدنی رنج می برند/تصاویر

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، اهالی روستای اراء کیاسر از کمبود آب آشامیدنی و حتی نبود آب آشامیدنی رنج می برند و تمامی مردم روستا از این معضل به تنگ آمده اند.

میرعمادی یکی از ساکنین این روستا گفت: در این روستا، آب، هر ۴۸ ساعت، ۲ ساعت باز می شود تا مردم آب آشامیدنی را ذخیره کنند که این قضیه مشکلات زیادی را در این زمینه برای مردم به وجود آورده است.

خانم میرعمادی از ساکنین در زمینه کمبود آب آشامیدنی و ترکیدگی لوله های آب گفت: کمبود آب آشامیدنی دیگر قابل تحمل نیست، لوله های این روستا بسیار قدیمی هستند و درجای جای این روستا شاهد ترکیدگی لوله ها هستیم.

یکی دیگر از ساکنین روستای اراء نیز گفت: مدت‌هاست که این روستا از کمبود آب آشامیدنی رنج می برد و مردم با مشکل مواجه هستند و ما از مسئولان خواستار رسیدگی به مشکل مردم این روستا هستیم.

قادری به نارضایتی مردم روستای اراء از این موضوع اشاره کرد و افزود: به علت کمبود آب آشامیدنی سالم در این روستا، مشکلات فراوان و هزینه های زیادی بر دوش خانواده ها گذاشته است.

وی در ادامه گفت: بعضی خانواده ها برای تأمین آب آشامیدنی ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر شلنگ خریداری کردند و بعضی نیز از طریق تراکتور از چشمه محل آب آشامیدنی ذخیره می کنند که هر بار آوردن آب از طریق تراکتور با یک مخزن ۲۵۰۰ لیتری ۲۰ هزار تومان برای مردم هزینه دارد.

به گزارش بلاغ، اهالی این روستا از کمبود آب آشامیدنی به تنگ آمده اند و همچنین با پیگیری های انجام شده پیرامون مجتمع آبرسانی تلمادره، آب این مجتمع تا خریداری کنتور آب قطع شده است و لذا اهالی روستای اراء نیز برای خریداری کنتور آب ثبت نام کرده اند.

SDC10300

IMG_5800

ترکیدگی لوله های آب

IMG_5799

IMG_5797

IMG_5796

IMG_5795

IMG_5793

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا