جانشین سازمان بسیح مستضعفین مطرح کرد

منافق پروری آمریکا و برخی کشورهای شیخ نشین عربی

به گزارش بصیر، علی فضلی در پنجمین یادواره شهدای ترور جنگل دالخانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای گرانقدر میهن اسلامی، بیان داشت: شهدا امروز منشأ خیر، برکت و اثر در جهان اسلام شده اند و مایه عبرت و عزت مسلمین و شیعیان در تمام تاریخ هستند.

وی عنوان کرد: آن روزها که رزمندگان و مردم مسلمان ما شادمان برای آزادسازی خرم‌شهر قهرمان بودند، در شهرستان رامسر منافقین کوردل فرزندان امام(ره) را در این شهر ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

فضلی اضافه کرد: شهید زنده ای که از آن حادثه با چندین ترکش و تیری که به بدنش اثابت شده بود، امروز آن لحظه ها و صحنه ها را روایت می کند تا ما از اتفاقات و ایثارگری های جوانان غیور این میهن اسلامی درس بگیریم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: فرزندان دلبند این امت که برای برچیدن طومار منافقانی که در جنگل بودند، با طراحی عملیات و همکاری مردم منطقه آمدند تا منطقه را پاکسازی کنند که ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه امروز منافقین و سردمداران آنها در کجا و در چه جایگاهی قرار دارند؟ گفت: آنهایی که برای نابودی اسلام از هیچ تلاشی فروگذار نبودند نه تنها در شهرستان رامسر بلکه در تمام کشور از رئیس جمهور گرفته تا هر فردی که حزب الهی بود را ترور می کردند و به شهادت می رساندند.

فضلی تأکید کرد: هر کسی محاسنی در صورت داشت و حزب الهی بود، مورد ترور آنها قرار می گرفت و برای‌شان تفاوت نداشت که آن شخص در چه جایگاهی است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان کرد: ۱۶ هزار و ۴۰۰ شهید ترور در کشور اسلامی مان که در بین‌شان همه اقشار، از رئیس جمهور کشور تا یک کسبه هستند، نشان می دهد که منافقان کوردل چه جنایت‌هایی بر سر این امت مرتکب شده اند.

وی خاطر نشان کرد: در روزهای جنگ علاوه بر خط مقدم جبهه های حق علیه باطل خیابان های شهرهای ما صحنه رویارویی مردان و زنان شیردل این سرزمین بود که با منافقین پیکار می کردند.

فضلی تصریح کرد: در روز فرار سرکرده منافقین که به همراه رئیس وقت جمهور بنی صدر که فرمانده کل نیروهای مسلح بود، در حالی که امام(ره) او را عزل کرده بود و مجلس هم رأی به عدم کفایت سیاسی وی داده بودند، با لباس و آرایش زنانه از کشور گریختند و تا امروز از هچ توطئه ای علیه این کشور اسلامی فروگذار نبودند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز حربه های مستکبرین، آمریکا و برخی از کشورهای همراه با استکبار بیشتر شده است، گفت: آمریکا و کشورهای همراهشان و برخی از کشورهای شیوخ و کشورهای عربی از این نوع افراطی ها حمایت می کنند و امثال منافقین را در دنیا توسعه داده اند.

وی افزود: گروه‎هایی همچون سلفی و داعش ایجاد می کنند که اگر نتوانستند در هر نقطه ای موفق باشند، در نقطه ای دیگر برای مسلمین ایجاد زحمت کنند.

وی در خصوص گروههای تروریستی ایجاد شده بیان کرد: این گروهها از اسلام و قرآن روایت و تفسیر غلط دارند و با افراط عمل می کنند، در حالی که اهل عبادت هستند و وقتی می خواهند جنایت کنند و سر از تن شیعیان جدا کنند، برای خودشان توسل می کنند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه خاطرنشان کرد: این است که نائب امام زمان در سال های اخیر به‎ویژه از سال ۸۸ به داشتن بصیرت تأکید دارند و ما امروز باید بصیرت داشته باشیم، زیرا دشمن با جنگ نرم کمین زده است تا وحدت ما مسلمین را از بین ببرد.

وی اضافه کرد: نباید در درون با جناحی کردن و گروهی کردن خودمان را مشغول کنیم و از مسائل اصلی غافل بمانیم.

فضلی عنوان کرد: حضرت آقا فرمود که در تمام دیدارهایی که با خانواده شهدا داشتم هیچ وقت ندیدم که خانواده ای گلایه داشته باشند زیرا با خدا معامله کرده اند و کسی که با خدا معامله کند، همیشه سود می برد.

وی در ادامه شهید علی صیاد شیرازی را یار همیشگی امام(ره) و ولایت دانست و از نحوه شهادت و خاطرات خود با شهید سخنانی را ایراد کرد.

فضلی در پایان به برخی از وقایع و عملیات های آزادسازی خرمشهر پرداخت و روایت گر روزهایی شد که جوانان غیور این مرز بوم با دلاوری های خود از دین و وطن خود جانانه دفاع کردند.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا