هشدار! اقدامات جدید تبلیغاتی بهائیت در منطقه

به گزارش بصیر، با توجه به پیشرفت روز افزون علوم در دنیا و همچنین بر ملا شدن دروغ‌های تبلیغاتی در فرقه‌های مختلف امروزه مردم با کمی جستجو و تحقیق درباره این فرقه‌های انحرافی توانسته‌اند شگرد‌های آنها را مطلع شده و راه درست، مسیر مستقیم خود را به سوی رستگاری در پیش گیرند.

البته در این میان کسانی هستند که با وجود اطلاع از شرایط بازهم برای رسیدن به هوای نفسانی و آزادی های بی قید و شرط نفسانی خود تن به این ذلت‌ها داده‌اند و در همان تاریکی فرقه‌ای خود باقی مانده اند.

بعد از خیمه شب بازی بهائیت در قهرمان‌سازی و همزیستی دینی با بهائیان و همان ماجرای دیدار و حمایت آن فرد روحانی‌نما و طرد شده از جامعه روحانیت برای دیده شدن در جامعه و همچنین همکاری با اربابان گروه ضاله بهائیت اکنون در اقدامی تازه مرکز فرماندهی و هدایت جاسوسان بهائی در سراسر دنیا همزمان با شروع بیستمین دوره مسابقات جام جهانی پیامی را صادر کرده تا به این وسیله هم نامی از بهائیت برده شود و هم اینکه در افکار عمومی خود را نشان دهند.

به ظاهر متن پیام برای صلح است اما این صلح فقط درحد کلمه صلح در همان پیام وجود دارد. اینکه فلسطین اشغالی در آتش اشغالگران صهیونیسم وجود دارد و یا اینکه در کشورهای آفریقایی مسلمان کشی وجود دارد و حتی در عراق اعمال تروریستی بیداد می کند و یا در سوریه و… این موارد شامل صلح از دیدگاه بیت العدل بشمار نمی‌آید.اکنون این کلمه صلح ازسوی افراد و کشورهایی به زبان می‌آید که خود حامی و ناقض صلح عمومی هستند و با حمایت‌های خود صلح را از میان برداشته و برای نابودی آن تلاش می‌کنند.

9a4864df9479c2b899279ab93a8567c1 XL
علاوه بر موارد فوق بهائیت در اقدامی تازه با تربیت عوامل فریب خورده برای تبلیغ در کشورهای همسایه به گونه‌ای تازه‌ای شروع نموده است. این فرقه با پوشش کار با تاکسی در تبلیغ این فرقه در میان مسلمانان تلاش می‌نماید.

یکی دیگر از شگردها ساخت جواهرات با نشان‌های مخصوص و نماد‌‌های این فرقه است تا علاوه بر تبلیغات دیداری، افرادی هم که در مورد این نمادها سوالات دارند را با دروغ های جذاب خود جذب این تشکیلات سراسر شیطانی کنند.آخرین حرکت این توده خبرچین ، ساخت جواهرات با نشان های مخصوص و نماد های این فرقه است که آنها را با شرایطی به افراد خواستار میدهند تا علاوه بر تبلیغات دیداری در همه جا ، افرادی هم که در مورد این نماد ها سوالات دارند را هم با دروغ های جذاب خود جذب این تشکیلات سراسر شیطانی خود قرار دهند.

16

 

 

8

7

 

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا