اختصاصی/ رئیس اداره ورزش و جوانان در گفتگو با بصیر خبر داد

مسابقات فوتسال جام رمضان در ۷ شب برگزار می شود

به گزارش بصیر، قهرمان کلیج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی در ماه مبارک رمضان برگزار شد که در پایان مقرر شد تا مسابقات والیبال در ۱۵ شب اول ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهدا برگزار شود، همچنین مسابقات فوتسال بعد از شب ۲۳ ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهدا برگزار گردد.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد مسابقات کشتی لوچو از ۳ تیر لغایت ۱۰ تیر در زمین ورزشی فیروزآباد برگزار گردد و مسابقات کشتی آزاد رده سنی نوجوانان بمدت دو روز در ایام ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهدا روستای ازباران برگزار شود. 

کلیج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین برنامه هایی که باید در شب های ماه مبارک رمضان در اماکن ورزشی باید به آن اهتمام داشت، انجام امورات فرهنگی است، اذعان داشت: استفاده از مبلغین و مروجین دینی در امکان ورزشی می تواند یکی از بهترین راه ها برای توجه به مسأله فرهنگ در بین جوانان ورزشکار باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در ادامه خاطرنشان کرد: در شب های ماه مبارک رمضان، مسابقات ورزشی در رشته های مختلف طبق دستورالعمل بعد از نماز مغرب یعنی راس ساعت ۱۰ شب شروع و راس ساعت ۱۲ شب به پایان برسد. 

 

وی افزود: هرگونه مسابقاتی که بدون هماهنگی با این اداره برگزار شود، قطعاً از ادامه آن ممانعت بعمل خواهد آمد.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا