برپایی یک نمایشگاه عکس فوتبالی در پردیس ملت / «صلح و مهربانی در جهان» را از کودکان یاد بگیریم

به گزارش بصیر به نقل از خبرگزاری مهر، این نمایشگاه با حمایت موسسه توسعه تصویر شهر از چهارشنبه ۴ تیرماه همزمان با بازی تیم ملی ایران و بوسنی  با ارائه آثاری از  محمد رضا امیر صادقی و صابر صابری کار خود را آغاز کرد.

دراین نمایشگاه که به بهانه جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برگزار می شود، عکس های ۳۲  کودک که هرکدام نماد یکی از کشورهای صاحب تیم در جام جهانی است به نمایش در می آید.

این عکس های متعلق به نماهنگ «صلح و مهربانی در جهان» به کارگردانی الهام قره خانی و مهرتاش مهدوی است که با بهره گیری از یکی از ساخته های استاد شهرداد روحانی و به تهیه کنندگی سید هادی منبتی در موسسه تصویر شهر و با حمایت فدراسیون فوتبال،شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی(مجموعه ورزشی آزادی) و آکادمی فوتبال تولید شده و  نمایش آن مدتی است در بوستان های شهر تهران، شبکه های برون مرزی،نمایشگرهای مترو، شبکه نسیم و قبل از نمایش فیلم های سینمایی در سینماها آغاز شده و تا پایان جام جهانی ادامه دارد.

نمایشگاه عکس «صلح و مهربانی در جهان» تا پایان مسابقات جام جهانی ادامه دارد و علاقمندان می توانند جهت بازدید از نمایشگاه از تاریخ یاد شده هر روز از ساعت ۱۲ تا ۲۱ به گالری پردیس ملت واقع در بزرگراه نیایش، روبروی بزرگراه کردستان، پردیس سینمایی ملت، طبقه منفی ۲ مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا