مجیز گویی سلفی ها به الهام علی اف

اعتراض به رهبر جامعه اسلامی تحت هر عنوان حرام است!

به گزارش بصیر، به نقل از آناج، یکی از سایت های منتسب به سلفی ها در جمهوری آذربایجان که به طور گسترده ای به نشر عقاید خودشان مشغول هستند در ذیل یک مطلب با عنوان “وظیفه ما در قبال حاکمیت جامعه اسلامی” به نحوه تعامل سلفی ها با حکومت ها و رهبران جامعه اسلامی اشاره داشته است.


نویسنده این مطلب مدعی شده است حتی وقتی ما به وضوح تظاهر رهبر جامعه اسلامی – که البته در این متن عینا به نام الهام علی اف بعنوان رئیس جمهور آذربایجان اشاره می کند- را می بینیم باز هم مقاومت ، نهی از منکر و انتقادات در سطح جامعه حرام می باشد!


 

 

نویسنده در ادامه نیز با استناداتی که البته بطور کلی بر فتاوای علمای اهل سنت می کند، مدعی است “بر این اساس حتی سخنرانی بر علیه مسئولین حکومتی در جمع های خصوصی نیز حرام می باشد!”

گفتنی است گردانندگان این اسیت با نظر سازی و القای شبهه از طریق کامن گذاری سعی در هدایت افکار عمومی دارند.

قامت سلیمان اف امام جماعت مسجد ابوبکر باکو نیز که بعنوان امام جمعه وهابیون می باشد ادعا کرده است که سلفی ها ،نسبتی با وهابیون ندارند و ما نیز از آنها بیزاری می جوییم.
 


 


البته این ادعا در حالی مطرح می شود که همه اتباع آذری که به سور یه سفر کرده اند اعضای طریقت وهابیت جمهوری آذربایجان می باشند.

نکته دیگری که در این موضوع باید بدان توجه نمود،اجازه ایجاد و اداره سایتی برای اطلاع رسانی به جماعت سلفی ها در جمهوری آذربایجان می باشد.

همچنین اشاره مستقیم نویسنده این مطلب به نام الهام علی اف و تاکید بر اینکه نمی توان مسئولین حکومتی در جامعه اسلامی را مورد انتقاد قرار داد،جای تامل دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا