افسران به کجا می رود؟!/ قبح شکنی با چاشنیِ کوچه علی چپ ! + عکس

به گزارش بصیر، عصر دیروز (پنج شنبه) یکی از اعضای شبکه ی اجتماعی افسران مطلبی را در این شبکه منتشر کرد که جای بسی تامل دارد.

افسران جوان جنگ نرم به عنوان سایتی که داعیه ی حضور در میدان نبرد با دشمنان ولایت را دارد، در اقدامی زننده و تأسف برانگیز به انتشار مطلبی مبادرت نموده که محل تأمل است و باید مورد رسیدگی جدی قرار بگیرد.

در مطلب مورد بحث که توسط کاربر hamidrazz منتشر شده و با سه بار تکرار غیرمتعارف، شائبه ی حرکتی حساب شده و در راستای قبح شکنی و عبور از خط قرمزها را به ذهن متبادر می سازد، تصویری دستکاری شده از امام خامنه ای، باراک اوباما و دکتر روحانی رییس جمهور کار شده که تیتر «جذب حداکثری!!» را یدک می کشد!!!

اگر بپذیریم که کاربر hamidrazz بدون قصد سوء و فقط با انگیزه ی شوخی چنین مطلب موهنی را در افسران کار کرده، باید به این سؤال پاسخ داده شود که آیا هیچ نظارتی برای انتشار مطالب در افسران اعمال نمی شود و هر کس مجاز است هر چه به ذهنش خطور کرد در این شبکه ی خبری اجتماعی منتشر نماید؟!!

بی تردید انتشار چنین مطلبی در سایتی که هواداری از ولایت را سرلوحه ی کار قرار داده روا نیست و مدیرمسؤل این سایت بایستی پاسخگوی این اقدام موهن، تأسف برانگیز و دشمن شادکن باشد.

به ویژه آنکه با لجاجت و ابرام بر هدفی که معلوم نیست سر در کدام آبشخور دارد، این پست سه بار تکرار شده و نباید به آسانی از کنار آن گذشت و به اصطلاح خود را به کوچه ی علی چپ زد!!!

زننده تر آن که در این تصویر حالتی از نشستن اوباما قرار داده شده که وی پای راست خود را بر روی پای چپش انداخته که از لحاظ دیپلماتیک پا روی پا انداختن در حضور یک شخص بالاتر نوعی توهین محسوب می گردد.

به عنوان مثال روز ۱۳ آذر ماه سال ۱۳۹۱ «پیتر تیلر» سفیر جدید سوئد در زمان تقدیم استوارنامه خود به محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت، بر خلاف رفتار دیپلماتیک اقدام به انداختن پا روی پای خود کرد که این رفتار با واکنش های ریز و درشتی مواجه شد.

این لینک را در افسران ببینید:     http://www.afsaran.ir/link/633665

 3

 

تیتر یک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا