خوروش:حرفه‌اي نيست با حدادي‌فر مذاکره کنيم

رسول خوروش در مورد بحث مذاکره باشگاه سپاهان با قاسم حدادي فر اظهار داشت: تا آنجا که ما مي‌دانيم اين بازيکن با ذوب‌آهن قرارداد دارد و حتي تصوير قرارداد او با تيمش منتشر شد. به همين دليل حرفه‌اي نيست با بازيکني که با باشگاه ديگري قرارداد دارد مذاکره کنيم.
 
به نقل از تسنيم، سخنگوي باشگاه سپاهان در ادامه در مورد وضعيت احسان حاج‌صفي و اينکه اگر او پيشنهاد خارجي داشته باشد با جدايي‌اش موافقت مي‌کنيد تاکيد کرد: در حال حاضر پيشنهادي در مورد اين بازيکن به دست ما نرسيده که بخواهيم در اين خصوص صحبت کنيم ولي مطمئنا اگر او پيشنهادي داشته باشد که به نفع خودش و باشگاه باشد جلوي پيشرفت اين بازيکن را نخواهيم گرفت.
 
خوروش در پاسخ به اين سوال که فکر نمي‌کنيد سپاهان در خط هافبک نياز به جذب بازيکن دارد گفت: خيلي‌ها با توجه به جدايي هافبک دفاعي سپاهان، از بازيکنان مختلف اسم مي‌برند ولي ما نگراني خاصي نداريم. در اين پست علي احمدي را داريم و چند بازيکن ديگر از جمله علي کريمي و بازيکنان تيم ملي جوانان هم در سپاهان هستند. احتمالا با جذب يک يا دو بازيکن در خط هافبک و حمله، فعاليت خود را در فصل نقل و انتقالات به پايان خواهيم رساند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا