دستور وزیر ورزش به تجدید نظر در قرارداد مهدی رحمتی

بهرام افشارزاده درباره جلسه امروز مدیران باشگاه ها با وزیر ورزش گفت: مطلب خاصی نبود، مدیران عامل درباره قراردادها و مشکلاتشان صحبت کردند و قرار شد که همه خودشان را وقف بدهند.

وی در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه وزیر ورزش اعلام کرده باشگاه‌ها قرارداد زیر یک میلیارد را رعایت کنند گفت: ما اصلا قراردادی بالای یک میلیارد نداریم. تمام تیم‌ها به طور کلی سقف قرارداد را رعایت کردند.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که سیدمهدی رحمتی ۵/۱ میلیارد قرارداد دارد گفت: وزیر ورزش اعلام کرده در این مورد تجدیدنظر شود. افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا منظور شما این است که قرارداد رحمتی از این مبلغ کمتر خواهد شد گفت: اطلاعی در این مورد ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر نکونام و تیموریان با مبلغ بیشتر از یک میلیارد به باشگاه بیایند قبول می‌کنید یا خیر گفت: نه ما چنین پولی نداریم.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که شنیده شده حنیف عمران‌زاده بیشتر از دو میلیارد گرفته عنوان کرد: چه کسی چنین حرفی زده است؟
 

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا شما با بازیکنانی از جمله تیموریان و نکونام مذاکره کرده‌اید یا خیر گفت: من با هیچ بازیکنی تلفنی صحبت نکرده‌ام از طرفی آنها تازه به ایران آمده‌اند.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا