استقلالی‌ها به دنبال سومین بازی دوستانه/زمان بازگشت آبی‌پوشان به تهران مشخص شد

به گزارش عرش نیوز ؛

تیم فوتبال استقلال عصر روز گذشته تمرینات تاکتیکی خود را در کشور ترکیه پیگیری کرد و طی آن تمامی بازیکنان بدون مشکل در برنامه‌های تاکتیکی حضور داشتند.

امیر قلعه‌نویی روی این تمرینات نظارت ویژه ای داشت و با لباس ورزشی در زمین حاضر شد و تمامی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرد.

* اعضای تیم استقلال شب گذشته فینال جام جهانی را در اتاق‌های خود تماشا کردند و از همین رو هیچ بازیکن این اجازه را نداشت که در لابی هتل به تماشای بازی بپردازد.

* سرمربی تیم استقلال تمرین صبح امروز را برای بازیکنان اختیاری اعلام کرد و به این ترتیب هر بازیکنی که تمایل دارد امروز در سالن وزنه برنامه‌ بدنسازی انجام خواهد داد. تمرین نوبت عصر استقلال هم با توجه به بازی فردا سبک خواهد بود.

* مسئولان تیم استقلال در تدارک برگزاری سومین بازی دوستانه در شهر استانبول هستند اما هنوز تیمی را پیدا نکرده اند که برای بازی با آنها مذاکره کنند. در صورتی که شرایط فراهم شود قلعه‌نویی با برگزاری بازی سوم استقلال در روز پنجشنبه موافق است.

* استقلالی ها جمعه شب به کار خود در ترکیه پایان خواهند داد و راهی تهران خواهند شد.

*امیر قلعه‌نویی امروز پیگیر ساعت برگزاری قرعه کشی لیگ برتر بود و قصد داشت در این خصوص پیگیری های لازم انجام شود.

* سعید افجه‌ای عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که دچار سرماخوردگی شدید شده بود شرایط بهتری پیدا کرده و روند او رو به بهبود است.

* لوکاس بازیکن برزیلی- ایتالیایی همچنان در اردوی آبی‌پوشان در استانبول حضور دارد و قرار است در بازی فردا توسط کادر فنی استقلال آزمایش شود.
منبع:فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا