اختصاصی/ فرمانده سپاه فریدونکنار در گفتگو با بصیر مطرح کرد

بعضی از مسئولین به وظیفه خود عمل نمی کنند/ عده ای در داخل به جریانات منفی خارجی دامن می زنند/ لزوم تشکیل گروه های امر به معروف و نهی از منکر

به گزارش بصیر، سید ولی میرشفیعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف شبکه های ماهواره ای استهاله فرهنگی است.

وی با بیان اینکه دشمن در بحث استهاله فرهنگی در حال رسیدن به نتایج مطلوب است، خاطرنشان کرد: عمده ترین هدف دشمن در راه اندازی این شبکه ها ترویج بی حجابی، بی تعهدی مردان به زنان و بی حیای زنان به مردان در جامعه می باشد.

میرشفیعی با اشاره به اینکه در پس این بی بند و باری ها تشکیلاتی وجود دارد که آنرا پشتیبانی می کند، عنوان داشت: جریانات خارجی به واسطه امکاناتی که در اختیار دارد به دنبال تشویق آحاد ملت در قالب راه اندازی کمپین ها، مسابقات و فیلم های سریالی است و در داخل نیز جریاناتی ساماندهی شده به این امر دامن می زنند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه بعضی از مسئولین به وظیفه خود در قبال این تهدیدات عمل نمی کنند، گفت: دشمن شاید از راه ساده بی حجابی وارد شده و بدین وسیله به جنگ دین مبین اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه خرید سیستم ماهواره ای بسیار آسان و ارزان تر از سایر سیستم هاست، عنوان داشت: بسیاری از فیلم ها و مستنداتی که در شبکه های ماهواره ای در حال پخش هستند به دنبال فروپاشی خانواده و ترویج بی بند و باری است.

میرشفیعی ادامه داد: در ایجاد شبه افکنی آنقدر استادند که گروهی را به عنوان داعش در بین مسلمانان ایجاد کردند که کشتن مسلمان را یک وظیفه می داند، قتل و غارت را یک جهاد می خوانند.

وی خاطرنشان کرد: در بسیاری از مناطق دنیا در حال تربیت یک امام زمان جعلی هستند، رسانه های غربی در بحث دین، رفتار اجتماعی و نوع پوشش در حال تبلیغ هستند تا سبک زندگی اسلامی را به زندگی غربی ترویج دهند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه در جنگ نرم افزایش بصیرت دینی سیاسی بسیار مهم است، اذعان داشت: در این جنگ ماموریت طرح صالحین دوچندان تر می شود، لزوم تشکیل گروه های امر به معروف افزایش می یابد، نخبگان بسیجی باید مورد توجه قرار بگیرد، از روحانیت و طلبه های جوان در سرگروه های صالحین بیشتر استفاده و با روحیه جهادی که همان روحیه بسیجی است وارد میدان شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا