اختصاصی/ امام جمعه فریدونکنار

اسرائیل با بهانه حقوق بشر به دنبال نسل کشی در غزه است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الاسلام جلالی در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس این شهرستان با اشاره به جنایات رژیم اسرائیل در غزه، اظهار داشت: متاسفانه آمریکا و اسرائیل با بهانه های واهی حقوق بشر وارد میدان می شوند و مسلمانان، زنان و کودکان بی دفاع غزه را مورد هدف قرار داده اند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا و دست نشانده های آنان بزرگترین ناقضین حقوق بشر هستند، تصریح کرد: اگر هر کشور و گروهی ادعای حقوق بشری بکند قابل بررسی است اما تحت هیچ عنوان آمریکا و مزدوران دست نشانده اش حق هیچگونه اظهار نظری را ندارند.

جلالی با بیان اینکه امروز دلها در سازمان ملل کمی به حرکت در آمده است، گفت: امروز در غزه چه خبر است، مگر نمی گویند غزه ای ها تروریست هستند، پس چرا یکی از این افراد سازمان ملل در حین قرائت بیانیه، از چشمانش اشک سرایزر می شود.

امام جمعه فریدونکنار ادامه داد: امروز این حرکتی که در غزه در حال انجام می باشد، جنگ نیست بلکه یک نسل کشی آشکار است.

وی افزود: متاسفانه گوش و چشم دنیا کر و کور شده است، اینها طرفدار حقوق بشر نیستند بلکه برای فریب افکار عمومی ادعای آنرا دارند، تسلیحات به اسرائیل از سوی آمریکا داده می شود تا کودکان غزه را از بین ببرند،آیا این حقوق بشر است.

 

خطیب جمعه فریدونکنار در پایان گفت: امیدواریم پرچم اسلام در سراسر گیتی برافراشته و ریشه استکبار و صهیونیست از دنیا محو و نابود گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا