عضو کمیسیون فرهنگی مجلس

اقدامات صدا و سیما کافی نیست/کمبود بودجه رسانه ملی و پیام های بازرگانی بی کیفیت

به گزارش بصیر به نقل از بلاغ، سیدرمضان شجاعی کیاسری با بیان این مطلب که صدا و سیما تا کنون گام های مثبتی در راستای تولید برنامه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته است، اظهار داشت: با وجود گام های مثبتی که رسانه ملی در راستای ساخت و تولید برنامه های فاخر برداشته اما تا کنون این اقدامات کافی نبوده و می توانست از ظرفیت های بسیاری که در بخش تولیدات رادیویی و تلویزیونی دارد، بیشتر از این بهره ببرد.

وی افزود: در فرصت باقی مانده از سال جاری نیز صدا و سیما فرصت دارد تلاش خود را برای بهره برداری از ظرفیت های موجود در جهت توسعه کمی و کیفی متناسب با شعار سال یعنی اقتصاد و فرهنگ افزون کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با بیان اینکه برنامه های صدا و سیما بر اساس سیاست های موجود تولید می شود، تأکید کرد: ممکن است رسانه ملی در بخش هایی مشکلاتی داشته باشد اما درحوزه تبلیغات به خاطر کمبود بودجه ناچار به پخش تبلیغات بازرگانی بدون توجه چندان به کمیت و کیفیت آن است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: وزارتخانه ها می توانند برای تولید برنامه ها به رسانه ملی کمک کرده و مشارکت کنند تا سازمان صدا و سیما نیز مجبور نشود برای تأمین نیازهای خود صرفاً به درآمد حاصل از تبلیغات بازرگانی بسنده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا