پاسخگوی سرگردانی واحدهای صنعتی در معاونت برنامه‌ریزی کیست؟

به گزارش بصیر، جمعی از صنعتگران استان مازندران با ارسال نامه ای به پایگاه های خبری مجازی استان از استاندار مازندران درخواست کردند به وضعیت آنان در حوزه صنعت رسیدگی و با همکاری یکدیگر نرخ بیکاری را در استان کاهش دهند ولی متأسفانه مدیران در حوزه اقتصادی استانداری مخالف این موضوع هستند.

با هم نامه این صنعتگران عزیز که تولید و اشتغال مدیون این بزرگواران است را می خوانیم.

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر فلاح

استاندار محترم  و جهادی و پرتلاش مازندران

سلام علیکم

جناب فلاح استاندار محترم حدود یکسال از انتصاب حضرتعالی و معاونین شما می گذرد و ما واحدهای تولیدی در صنایع مختلف که همگی تابع امر دولت تدبیر و امید هستیم و با خون و دل خوردن چرخ صنعت  را می چرخانیم، با توجه به اینکه هر واحد تولیدی از ۱۰ تا ۳۰۰ نفر پرسنل در حال فعالیت است و این فعالیت را مدیون پشتکار و زحمات کارگران خود هستیم که چگونه با این تحریم مبارزه می کنیم و یک شغل ایحاد کنیم و نرخ بیکاری را در استان کاهش دهیم ولی متاسفانه با انتصاب مدیران جنابعالی در حوزه اقتصادی استانداری مخالف این موضوع هستند.

آقای دکتر هر واحد تولیدی بین ۱ الی ۲۰ میلیارد تومان سرمایه ملکی و ماشین آلات دارد و به سیستم بانکی به اندازه سرمایه خود بین ۲۰ الی ۴۰ درصد بدهکار می باشد که اگر اصل سود بانکی آن را حساب کنیم، ربع آن می باشد.

برادر گرامی دکتر فلاح جای تعجب دارد که با دلی خونین به مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری مراجعه می کنیم تا تدابیر اندیشه شود با توجه به دستورات نامه شما و تأکید معاون شما دکتر احسانی به آقای مدیرکل بجای بررسی وضعیت کارخانه ایشان با زبانی تند به ما می گوید پول دولت را خورده اید و باید پس بدهید و بجای اینکه با بخش خصوصی تأمل داشته باشد و با بانک های عامل جلسه ای در خصوص رسیدگی به وضعیت بحرانی کارخانه های در حال تعطیل شدند، هستند و بانک ها را تشویق می کند تا واحدهای ما را پلمپ کنند و این امر باعث شده که واحدهای صنعتی و تولیدی در حال برشکستگی سوق داده شود.

آقای استاندار! ما در سال های گذشته جلسه کمیته بحران واحدهای تولید داشتیم و هفته یک الی دو مرتبه برگزار می شد و حداقل صنعت مازندران کجدار مریض مشغول به کار بودند و وام های دریافتی خود را پرداخت می کردیم ولی متاسفانه این مدیرکل محترم برخلاف دستورات شما و معاون برنامه ریزی کارها را پیش می برد و با نابود کردن اقتصاد استان است، حال از شما عاجزانه خواهشمندیم با توجه به  حمایت دولت تدبیر و امید از صنعت کشور در این مورد رسیدگی شود تا با حمایت با صنعتگران فرزندان مازندران بیکار نشوند.

جان کلام اینکه، آقای استاندار! واحدهای صنعتی و تولیدی در معاونت برنامه ریزی و اشتغال استانداری سرگردان هستند، چه کسی پاسخگوست؟

با احترام

جمعی از صنعتگران استان مازندران

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا