اختصاصی/ فرمانده انتظامی فریدونکنار خواستار شد

شناسایی واحدهای بدون پروانه کسب در سطح شهرستان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سرهنگ مهدی نریمانی در نشست با اعضای هیئت رئیس اتاق اصناف و فرمانده حوزه بسیج اصناف در سالن اجتماعات فرماندهی نیروی انتظامی، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با شناسایی واحد های فعال بدون پروانه کسب می توان نسبت به ساماندهی آنها اقدام شایسته نمود و با اینکار ضریب امنیت در سطح شهرستان به صورت محسوس ارتقاء خواهد یافت.

وی از پیاده روی در هفته نیروی انتظامی با دعوت از مسئولین در سطح شهرستان خبر داد و اذعان داشت: این پیاده روی در یکی از میادین شهر خاتمه می یابد و هدایای ویژه ای نیز به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

فرمانده انتظامی فریدونکنار از فضا سازی محیطی در هفته نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: حضور حداکثری جامعه اصناف و خانواده هایشان در همایش راهپیمایی هفته نیروی انتظامی موجب امتنان خواهد بود.

 وی با بیان اینکه اصناف بازوی نیروی انتظامی است، گفت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی ویژه اماکن عمومی با اتاق اصناف جهت پیشرفت کار بایستی بیشتر از گذشته باشد.

نریمانی افزود: بازرسی از واحدهای صنفی و شناسایی افراد فاقد پروانه کسب و برخورد با متخلفین می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات را برطرف و امنیت را جاری نماید.

وی از آمادگی اماکن در بحث پلمپ و برخورد قاطع با متخلفین خبر داد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا