نتانیاهو در برابر جنازه کودکان غزه به زانو درآمد

بصیر/

رژیم سفاک صهیونیستی دو روز پس از ادعای دروغین اسارت یکی از نظامی‌هایش به دست نیروهای مقاومت، اعلام کرد که این نظامی صهیونیست کشته شده است. این ادعای دروغین بهانه‌ای خودساخته برای نخست‌و‌زیر جنون‌زده رژیم کثیف صهیونیستی شد تا در یک روز ۲۰۰ فلسطینی بی‌گناه را به خاک و خون بکشد.

پس از این جنایت هولناک، عقب‌نشینی نیروهای رژیم پلید صهیونیستی از برخی مناطق غزه مانند «خان یونس» و «خزاعه» آغاز شد. علت این عقب‌نشینی که احتمالاً ادامه خواهد داشت، رفع عطش خون‌آشامی نخست‌وزیر جنون‌زده رژیم جنایتکار صهیونیستی نیست، بلکه وی احساس کرد در حال غرق شدن در خون بی‌گناهانی است که وی به ناحق خون آن‌ها را ریخته است.

اگرچه زمان حاضر برای بررسی ابعاد خسارات کلانی که به صهیونیست‌ها وارد شده، زود است؛ اما فعلاً همین مقدار کافی است که معلوم شود با وجود تلاش‌های نتانیاهوی جلاد و جنایتکاران همراه وی و رسانه‌های مزدور حامی آن‌ها برای پیروز نشان دادن خود، هیچ‌کس در هیچ کجای دنیا این ادعا را نمی‌پذیرد؛ چرا که همه چیز نشان از شکست خفت‌بار، انسان جنون‌زده‌ای دارد که در خیال‌پردازی‌های شیطانی‌اش قصد داشت با عبور از جنازه کودکان بی‌گناه غزه، خود را به سکوی قهرمانی فرزندان یهودا برساند که به‌یکباره در باتلاق این خون‌های به ناحق ریخته شده گرفتار آمد و برای جلوگیری از رسوایی بیشتر و پوشاندن شکستی که سخت‌ گریبانش را گرفته، لحن داستان‌سرایی‌اش را تغییر داد و از رسیدن به اهدافی که به‌شدت تنزل یافته بود و در نابودی چند تونل حماس خلاصه می‌شد، فاتحانه سخن گفت! در مقابل این داستان‌سرایی عاجزانه قهرمان ناکام فرزندان یهودا، این غزه سربلند است که با وجود فرو ریختن بناهای بلندش، راست‌قامت ایستاده و نفس می‌کشد و خار چشم صهیونیسم درنده است. این مادران فرزند از دست داده هستند که با نگاه به پرچم به اهتزاز درامده فلسطین در غزه و چشم‌انداز روشن آزادی قدس، آلامشان را تسلی می‌دهند و به گام‌های بعدی مقاومت می‌اندیشند، این معلمان مدارس فلسطینی هستند که با بیرون آوردن تخته‌های سیاه کلاس از زیر آوار به این می‌اندیشند که چگونه به شاگردانشان درس مقاومت بدهند تا انتقام خون هم‌کلاسی‌هایشان را از صهیونیست‌های خونخوار بگیرند و بالاتر از همه اینکه همچنان موشک‌های نیروهای مقاومت با اراده رزمندگان، هر آن قادرند غرش‌کنان به سر صهیونیست‌ها فرود ‌آیند و روزشان را چون شام سیاه تار کنند. غزه زنده است و زندگی عادی را زنده‌تر از گذشته از سر می‌گیرد تا در آینده نزدیک، قلب صهیونیسم در زیر پای رزمندگان فلسطینی لگدمال و نابود شود.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا