اختصاصی/ فرمانده سپاه کربلا مازنداران در فریدونکنار مطرح کرد

بصیرت یعنی اینکه نباید گول سابقه افراد را بخوریم/ سر دهندگان شعار نه غزه، نه لبنان باید توبه کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سردار بابایی در جمع پاسداران و پایوران سپاه ناحیه فریدونکنار در حسینیه سپاه این شهرستان اظهار داشت: شهدا ادامه دهندگان راه انبیاء و صدیقین اند و امروز اگر ما ادامه دهندگان راه شهدا باشیم جزء صالحین هستیم و معیار درستی مسیر ما نیز عمل صالح و ایمان به خدا است.

وی با اشاره به خطوط فکری امام راحل(ره) در مسیر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امام راحل از دوران جوانی تا پایان عمرشان خطوط فکری یکسانی داشته اند اما وضعیت منتظری و خاتمی چه شد، آنها متاسفانه غرب زده شدند و هرگز از این وضع خود توبه نکردند.

بابایی با تاکید بر اینکه ماموریت ما در سپاه مصداق عمل صالح است، اذعان داشت: در تاریخ چقدر مقدس ها بصیرت نداشتند و جهنمی شدند، یکی از اعمال صالح بصیرت است، بصیرت یعنی اینکه نباید گول سابقه افراد را بخوریم، یار امام متاسفانه رئیس فتنه گران شد و دیگری امروز به عنوان رهبر جهان اسلام است.

فرمانده سپاه کربلا مازنداران در ادامه با اشاره به اینکه تمام فتنه گران زمان پیامبر اکرم(ص) از اطرافیان و قوم خودشان بودند، یادآور شد: اگر به انقلاب و نظام بخواهد آسیبی وارد شود از غریبه ها نیست، بلکه ضربه آن از خودی هاست چراکه سابقه خوبشان گول زننده است.

بابایی با بیان اینکه امام حسین اصلاح طلب بوده است اما آنهایی که امروز دم از اصلاحات می زنند جزء این گروه نیستند بلکه دگر اندیش ها هستند، گفت:  آنهایی که در روزهای فتنه و بعد از آن نه غزه، نه لبنان سر دادند باید توبه می کردند اما نه تنها اینکار را انجام ندادند بلکه جلسات مخفیانه برگزار نمودند و عده ای از عوام نیز گول آنها را خوردند.

فرمانده سپاه کربلا مازنداران با اشاره به اینکه گاهی اوقات باطل در چهره حق می آید، اذعان داشت: تنها حامی غزه تفکر اسلام ناب است، عربستانی که فقط یکبار جنایات صهیونیست را محکوم کرده خود تامین کننده منابع مادی این رژیم جعلی است.

بابایی افزود: جنگ علیه انقلاب اسلامی همواره زنده است، آنها می خواستند در طول این چند سال جوانان را از دین مبین اسلام منحرف کنند و امروز حاصل این تفکرات غلطشان جوانان مومن و انقلابی است که در روز قدس و ۲۲ بهمن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند.

 

گفتی است فرمانده سپاه کربلا استان مازندران به همراه فرمانده سپاه فریدونکنار پس از حضور در مزار شهدای گلزار امام سجاد(ع) فریدونکنار با حضور در بین نمازگزاران این مسجد به اقامه نماز ظهر و عصر پرداخت. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا