گزارش تمرین آبی‌پوشان گزارش تمرین آبی‌پوشان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا تیم فوتبال استقلال که روز گذشته تنها یک جلسه بدنسازی را انجام داده بود از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی تمرینات تاکتیکی را پشت‌ سر گذاشت و امید ابراهیمی به دلیل مصدومیت و محمود فکری با کسب اجازه کادر فنی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند.

* امیر قلعه‌نویی با تأخیر ۱۵ دقیقه‌ای به محل تمرین امروز رسید. وی با لباس ورزشی به زمین شماره ۲ آمد و مستقیماً به داخل زمین چمن رفت و تیمش را تمرین داد.

* یک دوربین تلویزیونی برای تهیه مستند از تمرین استقلال امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و به تهیه گزارش پرداخت.

* یک مهاجم گرجستانی که هم‌بازی سابق مگویان محسوب می‌شود در تمرین امروز حاضر شد. وی در رده سنی زیر ۲۳ سال به حساب می‌آید. او دو روز پیش هم در تمرین استقلال حضور داشت.

* با گذشت ۳۰ دقیقه از تمرین آبی‌پوشان کامران صاحب‌پناه رئیس هیئت مدیره استقلال هم در تمرین حاضر شد.

* صادق درودگر مدیرعامل فصل گذشته ملوان و کنونی نساجی که به تازگی با امیر قلعه‌نویی در شهر قائم‌شهر حضور داشتند در تمرین امروز حاضر شد و با رئیس هیئت مدیره استقلال و سرمربی آبی‌پوشان برای دقایقی گفت‌وگو کرد.

* حدود ۵۰ نفر از طرفداران استقلال به صورت پراکنده در تمرین امروز حاضر بودند.

* منصور پورحیدری، مهدی فنونی‌زاده، میرشاد ماجدی و رضا رجبی حاضران تمرین امروز بودند.

* در ابتدای تمرین در غیاب قلعه‌نویی بازیکنان به گرم‌ کردن بدن‌های خود پرداخته و برای دقایقی قبل از گرم کردن زرینچه با آنها به صحبت پرداخت. همچنین کار با توپ و بازی آقاوسط دومین آیتم تمرین امروز بود ضمن آنکه فوتبال در یک‌سوم زمین با دروازه‌های کوچک در دو گروه سبز و آبی از دیگر برنامه‌های تمرینی آبی‌پوشان بود که سرمربی استقلال نیز نظاره‌گر این برنامه‌ها بود.

* آندرانیک تیموریان و آرش برهانی نفراتی بودند که امروز در مراسم یادبود حسین معدنی مربی تیم ملی والیبال و ناصر احمدپور پیشکسوت مطبوعات ورزشی حضور پیدا کرده و با خانواده‌‌های آنها ابراز همدردی کردند.

* کریم بوستانی امروز تمرینات دروازه‌بان‌های استقلال را بر عهده داشت و با آنها کار کرد.

* تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً پیگیری خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا