بایرامی: گل زدن به سپاهان افتخار بزرگی است

 

مهرداد بایرامی در  گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار فردای تیمش مقابل سپاهان گفت:” بازی آسانی در پیش نداریم ولی فقط برای برد بازی خواهیم کرد. در بازی قبلی مقابل استقلال خوزستان به حق‌مان که گرفتم سه امتیاز بود نرسیدیم ولی امیدوارم این بازی را ببریم. طبق صحبت‌های کادرفنی فقط برای برد به میدان می‌‌رویم و حتی مساوی هم به درد ما نمی‌خورد. اگر پرسپولیس و استقلال هم به تبریز بیاید ما باید آنها را ببریم.”

وی در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند سپاهان مدعی اول قهرمانی است، خاطرنشان کرد: “سپاهان تیم خوبی است و ما از این تیم شناخت کافی داریم. بدون شک سپاهان شانس زیادی برای قهرمانی دارد اما انگیزه ما برای پیروزی مقابل این تیم بزرگ زیاد است.”

مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از فوتبالدوستان تبریزی خواست به ورزشگاه بیایند و افزود:” روز پنجشنبه تراکتورسازی بازی ندارد به همین دلیل از طرفداران این تیم می‌خواهیم که برای حمایت از گسترش فولاد به ورزشگاه بیایند. ما برای پیروزی در این بازی نیاز به حمایت آنها داریم.”

بایرامی که تا به امروز موفق به گلزنی قابل سپاهان نشده است، اظهار داشت: “این درست است که تا به امروز به سپاهان گل نزده‌ام ولی قطعاً تلاش خواهم کرد تا هر طور شده در این فصل پایم به گلزنی باز شود. انگیزه زیادی برای این بازی دارم و باید بگویم گل زدن به سپاهان افتخار بزرگی برای من محسوب می‌‌شود. دوست دارم در این بازی پایم به گلزنی شود.”

وی در پاسخ به این سؤال که چرا قبل از شروع فصل باشگاه گسترش با پیشنهاد تیم کویتی برای جذبش مخالفت کرده است، گفت:” من به این موضوع که مربوط به گذشته است فکر نمی‌کنم و تنها تمرکزم روی بازی حساس با سپاهان است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا