اختصاصی/ سردار نانواکناری مطرح کرد

وحدت و همدلی نقشه راه بسیجیان

DSCN3901

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سردار ولی الله نانواکناری در جلسه شورای پیشکسوتان سپاه ناحیه فریدونکنار که در سالن اجتماعات این نهاد برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله سرهنگ شجاع در مسئولیت کانون مقاومت بسیج بازنشستگان این شهرستان، اظهار داشت: آنچه که برای همه ما بسیجیان مهم و ضروری است داشتن وحدت، همدلی، انس و الفت است و باید این امور را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: تجربیات ۸ سال دفاع مقدس که در سخت ترین شرایط بدست آمده می توانیم مورد توجه قرار دهیم و آنها بسیار ارزشمند می باشند.

نانواکناری خاطرنشان کرد: هرکجا ایمان مطرح می شود عمل صالح هم قرار دارد و محقق ایمان عمل صالح است، نگاه ما این است که با داشتن عمل صالح دیگران را مقصر ندانیم بلکه خود وسط میدان باشیم و احساس مسئولیت کنیم و به عنوان سرباز امام زمان (عج) در ساخت جامعه اسلامی تلاش کنیم.

DSCN1587

لزوم تقویت اقتصاد مقاومتی در شهرستان فریدونکنار

در ادامه این جلسه سرهنگ سید ولی میرشفیعی فرمانده سپاه فریدونکنار نیز با تاکید بر سخنان سردار نانواکناری از همه بسیجیان خواست تا وحدت و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهند و بدین وسیله به اهداف ترسیم شده مقام عظمای ولایت که همان تحقق منویات ایشان است برسیم.

وی همچنین اذعان داشت: باور ما این است که در این لباس به عنوان سرباز اسلام هستیم و باید همواره در وسط میدان پررنگ تر از گذشته حاضر باشیم.

میرشفیعی با بیان اینکه در فریدونکنار وضعیت فرهنگی به مراتب بهتر از اقتصاد است، گفت: باید تلاش کنیم تا با تحقق فرموده رهبری مبنی بر به کارگیری اقتصاد مقاومتی در زندگی و توجه به داخل به جای بیرون نسبت به بهبود وضعیت اقتصاد در شهرستان فریدونکنار اقدام نمائیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا