جای خالی «خبرنگار مجاهد» در نمایشگاه مطبوعات و رسانه های مجازی

به گزارش بصیر، امروز پایان دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات و رسانه های مجازی مازندران است، در کنار گرمای هوا و بازار بازدیدهای مسئولان از غرفه‌های مختلف، روز گرمی خواهد بود و خبرنگاران هم روز پرخبری را پشت سر می گذارند.

غرفه خبرگزاری فارس نیز در بین ۶۸ رسانه مکتوب و مجازی استان مازندران، مورد بازدید مسئولان مختلف قرار گرفت، و آنچه بیش از همه اهمیت داشت، فرستادن صلوات و فاتحه به روح مرحوم جابر معافی است.

در این غرفه، عکس مرحوم معافی که روی آن نوشته شده است «جابر رسانه‌ها دیگر اضطراب خبر ندارد»، توجه خیلی‌ها را به خود جلب می‌کند و تأثر قلبی آنها را از جای خالی وی، برمی‌انگیزد.

روی میز غرفه، یک ظرف خرما است، و لوح‌های تقدیری که نشان از تلاش‌های بی‌اندازه و شبانه‌روزی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران دارد، لوح‌هایی که به دلیل فعال کردن خبرنگاران در تمامی شهرستان‌های مازندران از گلوگاه تا رامسر، و ارسال به‌موقع اخبار و تعهد و تجربه کاری است.

یادش بخیر، سال گذشته در چنین روزهایی، مرحوم معافی در نمایشگاه مطبوعات حضور داشت و خبرهای متنوعی از مصاحبه‌هایی که با مسئولان مختلف داشت، روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت.

این روزها و در آستانه روز خبرنگار، واقعا جای او خالی است، اما باید تقدیر و این گذر طبیعی عمر را پذیرفت، باید یاد و خاطره او و همه خبرنگارانی که قداست قلم را حفظ کرده و هیچ‌گاه برای مطامع دنیوی از رسالت خبرنگاری دست نکشیده‌اند را گرامی بداریم.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا