اختصاصی/ فریدونکنار پیشتاز در ساخت حرم مطهر حضرت زهرا(س)

سند افتخار به دست امام جمعه رسید/ سهمیه ۱۹ متری و ساخت ۲۲ متر از حرم مطهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، اصغری در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اذعان داشت: حرم های ائمه در عراق و در زمان صدام هیچگونه توسعه ای نداشت و خدماتی عرضه نمی شد، به طوریکه در سال ۸۲ اوضاع حرم های امام زاده ها در ایران به مراتب بهتر از حرم های ائمه در عراق بوده است.

وی تصریح کرد: با ارائه گزارش به رهبری و با دستور ایشان کارگروهی تشکیل شد تا کار بازسازی این حرم ها را بر عهده بگیریم و به لطف خداوند بازسازی اولیه را انجام دادیم.

مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان مازندران خاطرنشان کرد: مردم فهیم و شهیدپرور فریدونکنار موفق شدند جز ۱۰ شهرستانی قرار بگرند که در سال ۹۲ سهمیه خود را به پایان برسانند و مرحله بعدی کار خود را بدون هیچ وقفه ای آغاز کنند.

اصغری با اشاره به اینکه حرم مطهر حضرت فاطمه الزهرا(س) در حال ساخت است، گفت: متراژهای حرم مطهر بین شهرستانها تقسیم شده و پس از تکمیل آن سند افتخار به آن شهرستان خواهیم داد.

 

وی افزود: سهمیه شهرستان فریدونکنار ۱۹ متر بوده اما توانستند ۲۲ متر را تحقق ببخشند، به همین دلیل از استان تهران سند افتخاری صادر شده که آن را به امام جمعه این شهرستان اهدا می کنیم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا