اختصاصی/ بصیر گزارش می دهد

برگزاری اولین کنفرانس ملی الگوریتم های فراابتکاری در فریدونکنار

به گزارش بصیر، در حاشیه این همایش دکتر وحیدی دبیر اولین کنفرانس ملی الگوریتم های فرا ابتکاری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما، اظهار داشت: بسیاری از مسائل در حوزه علوم و مهندسی منجر به حل مسائلی می شود که با روش های کلاسیک امروزه قابل حل نیستند، روش های بهینه سازی تقلیدی به سه دسته تقسیم می شوند که یکی از این سه دسته روش های فراابتکاری هستند.

وی با اشاره به برگزاری این کنفرانس در فریدونکنار، خاطرنشان کرد: در این کنفرانس ۶ کارگاه معرفی شده که در دبیرخانه این همایش توسط اعضای هیئت علمی، یک کارگاه برای ارائه انتخاب گردید.

وحیدی اذعان داشت: ۳۵۷ مقاله به این کنفرانس رسیده است که ۱۶۴ مورد پذیرفته شده و ۱۱۱ مورد آن برای ارائه شفاهی و مابقی برای پوستر انتخاب گشتند.

دبیر اولین کنفرانس ملی الگوریتم های فرا ابتکاری در ادامه عنوان داشت: علاوه بر میهمانان ویژه استانی و شهرستانی از اساتید و فرهیختگان به نام این رشته از تمام دانشگاه های کشور همچون فردوسی، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ایران، دانشگاه شیراز، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه پیام نور حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد:این همایش به مدت دو روز برگزار گردید و کاملا علمی و تخصصی برگزار می گردد ودر ۴ بخش جداگانه هم در سالن اصلی و هم در سالن فرعی این همایش انجام شد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا