اختصاصی/ به همت اداره ورزش و جوانان فریدونکنار

خبرنگاران فریدونکناری تجلیل شدند

DSCN0014  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان فریدونکنار از سوی اداره ورزش و جوانان فریدونکنار و در سالن اجتماعات این اداره برگزار و از سه خبرنگار این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

DSCN0008

در این مراسم از ابوالقاسم فرجی خبرنگار روزنامه حرف مازندران، محمد رضا احمدی خبرنگار صدا و سیمای مرکز تبرستان و سید احمد حسینی مدیر مسئول پایگاه خبری بصیر با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار از ارزش و منزلت این قشر زحمتکش سخن به میان آورد و اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان یار دوازدهم اداره ورزش هستند و این به آن دلیل است که عملکرد مسئولین زمانی به مردم می رسد که در رسانه های متفاوت نشر داده شود.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی نیاز به حمایت همه دستگاه ها دارد، گفت: تعدادی از مدیران در این شهرستان نسبت به این موارد بی توجه هستند، اما باید بدانند در راستای توسعه شهرستان باید از رسانه ها کمک گرفت.

DSCN0010

در ادامه این جلسه ابوالقاسم فرجی با بیان اهمیت این عرصه در تحولات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، خاطرنشان کرد:خبرنگار حلقه وصل مردم و مسئولین و رگ های ورودی و خروجی شهرها هستند.

وی تصریح کرد: رسالت خبرنگاری رسالت انبیاء است و اگر یک خبررسان نباشد آن خبر در همان نقطه دفن می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا