اختصاصی/ اسماعیل زاده در مراسم تجلیل از خبرنگاران مطرح کرد

خبرنگاران صدای مسئولان در کشور هستند/ مشکلات عدیده در مدارس ابتدایی داریم

DSCN0046

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، عظیم اسماعیل زاده در مراسم تجلیل از خبرنگاران فریدونکنار در اتاق اجتماعات این اداره ضمن بیان مطلب اظهار داشت: همه ما باید اعتدال سرلوحه کارمان باشد و به همین دلیل ما در آموزش و پرورش به دنبال به خدمت گرفتن نیروهای متواضع هستیم.

DSCN0032

وی تصریح کرد: سعی ما بر این است در کارهای خود افراط و تفریط نکنیم و در جهت رفع آسیب ها تلاش نمائیم، همچنین به دنبال اعداد و ارقام نیستیم و به دنبال کار صادقانه بدون ریا هستیم.

اسماعیل زاده با تاکید بر اینکه خبرنگاران می توانند صدای مسئولان در استان و کشور باشند، گفت: مشکلات عدیده ای در بخش ابتدایی در این شهرستان داریم، اخبار باید به گوش مسئولان برسد چراکه ما در فریدونکنار با کمبود معلم روبرو هستیم و دبیر جایگزین نداریم.

DSCN0033

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار همچنین با اشاره به اینکه باید بازوی همدیگر را بگیریم و در بحث تعلیم و تربیت تلاش کنیم، اذعان داشت: در شناخت خیرین و همکاران فعال و معرفی آنها تلاش کنیم و پس از شناختن و معرفی اسیب ها در رفع موانع با یکدیگر وارد عرصه شویم.

DSCN0036

لازم به ذکر است در این جلسه خبرنگاران به بیان نقطه نظرات و انتظارات خود از مدیریت و مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش پرداختند و مقرر گردید نشست خبری هر دو ماه یکبار در این اداره برگزار شود.

DSCN0038

 

DSCN0040

گفتنی است در پایان این جلسه که خبرنگارانی چون ابوالقاسم فرجی از روزنامه حرف مازندران، عظیم غلامی از وبسایت سوژه نیوز، رضا بحرگرد از سایت رو به شادی، حمید عابدی از روزنامه فجر خزر، خانم عبدی از روزنامه ایران، خانم خبازی از خبرگزاری فارس، محمد رضا احمدی از صدا و سیمای مرکز تبرستان و سید احمد حسینی از روزنامه حرف مازندران و پایگاه خبری بصیر حضور داشتند با لوح هدایای تجلیل به عمل آمد.

DSCN0044 

DSCN0045

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا