اختصاصی/ شهردار فریدونکنار در گفتگو با بصیر خبر داد

اختصاص نیم میلیارد تومان برای آسفالت خیابان اصلی در فیروزآباد

به گزارش خبرنگار پایگا خبری بصیر، علی خان بابایی در حاشیه پروژه جمع آوری آبهای سطحی فیروزآباد و آسفالت خیابان اصلی این منطقه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: تقریبا حدود ۶۰۰ متر اگوی ۸۰۰ میلیمتری را در این منطقه اجرا و جداول را برای عبور آبهای سطحی احداث نمودیم و هم اکنون آسفالت این مسافت ذکر شده را با اعتبارات داخلی شهرداری فریدونکنار با مبلغی بالغ بر نیم میلیارد تومان آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: برای کوچه هایی که جداول آن احداث شده اگر فرماندار با توجه به قولی که دادند و اعتبار را به ما برسانند کوچه های فرعی نیز آسفالت خواهد شد.

شهردار فریدونکنار همچنین با اشاره به احداث پارکینگ در پارک جزیره، اذعان داشت: در حدود ۱۰ هکتار از منطقه مسکونی ولیعصر در زمستان با مشکل مواجه بودند و به محض بارندگی آب خانه های مسکونی را فرا می گرفت که برای حل این مشکل و عبور از بحران سیل، زهکش و یا رودخانه ای که برای جمع آوری فاضلاب و آب های محله بود را بهسازی کردیم که بدین وسیله  راه آن را کوتاه و شیب و سطح آنرا بیشتر کردیم که بتوانیم این دبی را عبور دهیم.

خان بابایی خاطرنشان کرد: از این حرکت باقیمانده فضای ایجاد شده را به پارکینگ عمومی تبدیل کردیم و انشاالله تا ایام عید بهرهبرداری می شود تا مسافران و مهمانانی که برای تعطیلات می آیند بتوانند از آن استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به عملیات های انجام شده در ۲۴ متری ساحلی عنوان داشت:این نقطه از شهر فریدونکنار از لحاظ ترافیکی حادثه خیز بوده و غیر از خسارت های مالی خسارت های جانی داشتیم که تصمیم بر آن شد که لاین ها را جدا کنیم و جلوی حوادث را بگیریم که الان حدود ۸۰۰ متر آن اجرا شده و امیدواریم تا خیابان معلم ادامه پیدا کند، همچنین تا پایان امسال از میدان درنا تا میدان معلم برای کاهش خسارات ترافیکی جاده را به دو قسمت و بلوار بندی خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا