پیگرینی: منچسترسیتی هنوز آماده نیست

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس شب گذشته (یکشنبه) در جام خیریه این کشور برابر قهرمان جام حذفی جزیره، در دیداری که در آن آبی‌پوشان منچستری هشت مهره کلیدی خود از جمله وینسنت کمپانی، پابلو زابالتا، فرناندینیو، سرخیو آگرو، باکاری سانیا و مارتین دمیچلیس را در اختیار نداشتند، با نتیجه ۳ بر صفر تن به شکست داد.

مانوئل پیگرینی پس از این بازی که هافبک انگلیس جدید تیمش، فرانک لمپارد آن را از روی سکوها تماشا کرد، اظهار داشت: آماده شدن برای آغاز لیگ در عرض دو هفته کار سختی است. آگرو، زابالتا، دمیچلیس، کمپانی، سانیا و فرناندینیو تنها یک هفته پیش به جمع ما اضافه شده‌اند و دو هفته زمان دارند که برای آغاز لیگ برتر آماده شوند. باید ببینیم که کدام یک از آنها آماده خواهند شد.

علاوه بر میدان ندادن به مهره‌های کلیدی تیمش، پیگرینی درون دروازه سیتی هم یک تغییر ایجاد کرد وقتی ویلی کابایرو را به جای جوهارت در ترکیب اصلی قرار داد. مربی شیلیایی من‌سیتی اما واکنشی خونسردانه به این تغییرات که تأثیر بسزایی در شکست تیمش داشت، نشان داد. وی گفت: این هم یک بازی دیگر مثل سایر بازی‌‌های پیش فصل‌مان بود. هفت بازیکن ما پنج روز است که تمرینات‌شان را آغاز کرده‌اند و به همین دلیل برای این بازی در ترکیب قرار نگرفتند. برای این بازی بازیکنانی را در ترکیب قرار دادم که بیشتر تمرین کرده بودند. تنها دلیلش همین بود.

سرمربی پیشین مالاگا که فصل پیش در بدو ورودش به ورشگاه اتحاد، آبی‌پوشان شهر منچستر را قهرمان کرد، در خصوص بازی عنوان کرد: در نیمه اول، بازی ما از سرعتی که بازی‌های قبلی‌مان در اردوی پیش فصل داشت، برخوردار نبود. آرسنال دو گل زد، چون دفاع ما ضعیف بود. در نیمه دوم ما خوب بازی کردیم و با افزایش زمان مالکیت‌مان بر توپ، موقعیت‌هایی برای گلزنی به دست آوردیم و نزدیک به آنچه که در پیش فصل نشان دادیم، کار کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا