دادکان: رحیمی به جای کمک از روحانی، واقعیت‌‌ها را بگوید؛ ماه بعد نوبت جنجال در استقلال است

به گزارش خبرگزاری فارس، جنجال‌های مدیریتی در باشگاه پرسپولیس هر روز ابعاد تازه‌تری به خود می‌گیرد و مدیرعامل و هیات مدیره مدام علیه یکدیگر مصاحبه می‌کنند و حتی به علی دایی هم در هفته دوم لیگ اولتیماتوم داده شده است. این شرایط مطلوب هواداران پرسپولیس نیست و آنها دوست دارند وزارت ورزش به قول‌هایی که در مورد پرسپولیس داده بود عمل کند.

 

*مصاحبه‌های اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس را در این چند روز اخیر خوانده‌اید؟ به نظر شما چه کسی مقصر است؟

بله، من این مصاحبه‌ها را در رسانه‌ها خوانده‌ام. نمی‌دانم تا چه زمانی قرار است مدیرعامل، هیات مدیره و سرمربی پرسپولیس را به جان هم بیندازیم. آنهایی که این نفرات را کنار هم چیدند و برای باشگاه پرسپولیس هیات مدیره و مدیرعامل انتخاب کردند باید جوابگو باشند. وزارت ورزش و معاونش باید اکنون پاسخگوی هواداران باشند. وزیر ورزش و معاون پارلمانی‌اش که برای پرسپولیس هیات مدیره و مدیرعامل انتخاب کرد چرا اکنون ساکت است و هیچ صحبتی نمی‌کند؟ من از علیرضا رحیمی تعجب می‌کنم. مدیرعامل با سابقه‌ای که سال‌ها در ورزش حضور داشته چرا او واقعیت‌ها را نمی‌گوید؟ چرا نمی‌گوید که او مدیرعامل منتخب هیات مدیره نیست و وزیر ورزش و معاونش بود که هیات مدیره و مدیرعامل را انتخاب کرد. آنها این نفرات را با هم به اتاق فرستادند و سپس گفتند که این اعضا هیات‌مدیره و مدیرعامل باشگاه هستند.

* یعنی معتقدید مدیرعامل از سوی هیات مدیره انتخاب نشده‌؟

بله، مردم گول این مسائل را نخورند. ۵ ماه پیش من مصاحبه کردم و گفتم پرسپولیس با یک بشکن می‌چرخد و می‌توان آن را اداره کرد. اداره یک تیم با ۲۰ بازیکن کاری ندارد اما اکنون شاهد آن هستیم که همه به دنبال شُهرت هستند. هیات مدیره، مدیرعامل و سرمربی را به جان هم انداختند و اکنون هم ظاهرا به دنبال انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل جدید هستند. چرا هیات مدیره و مدیرعامل علیه یکدیگر مصاحبه می‌کنند؟ چرا آنها واقعیت را نمی‌گویند؟ من نمی‌گویم که مشکل آنها با چه کسی است. در کجای دنیا انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل این‌گونه انجام می‌شود؟ چرا با احساسات مردم بازی می‌کنند؟ چرا می‌خواهند همه کاسه کوزه‌ها را سر هیات مدیره، مدیرعامل و علی دایی بشکنند؟ وقتی هیات‌مدیره و مدیرعامل اینگونه انتخاب می‌شوند طبیعی است که به چالش کشیده می‌شود. وزیر ورزش و معاونش که آن روزها هر روز مصاحبه می‌کردند و می‌گفتند که برای پرسپولیس چنین و چنان کرده‌ایم حالا بیایند و پاسخ مردم و هواداران را بدهند.

*به نظر شما راهکار منطقی این شرایط چیست؟

به نظر من مصاحبه کردن رحیمی یا هیات مدیره علیه یکدیگر و علی دایی هیچ دردی را درمان نمی‌کند. رحیمی به جای آنکه بگوید رئیس‌جمهور بیاید به پرسپولیس رسیدگی کند باید واقعیت را بگوید و بگوید رئیس‌جمهور بیاید و به درد وزارت ورزش برسد. این آشی است که وزارت ورزش برای پرسپولیس و استقلال پخته است. من مدتی پیش هم مصاحبه کردم و صراحتا گفتم پرسپولیس با این وضعیت به هفته پنجم نمی‌رسد، دیدید که پیش‌بینی‌ام درست از آب درآمد. هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس بهتر است به جای مصاحبه علیه یکدیگر واقعیت‌ها را بگویند. با این شرایط مردم احساساتی می‌شوند و در ورزشگاه علیه مدیرعامل یا هیات مدیره هو و جنجال به پا خواهند کرد در حالی که آنها واقعیت‌ها را باید بدانند و نباید علیه مدیرعامل، سرمربی و هیات‌مدیره هجمه‌ای باشد. اگر هجمه و انتقادی است باید متوجه وزارت ورزش و معاونش باشد. مردم نباید گول بخورند. سال‌های زیادی است که با استقلال و پرسپولیس همین رفتار می‌شود. برای یک بار هم که شده آنها علیه یکدیگر مصاحبه نکنند و واقعیت‌ها را به مردم بگویند.با این شرایط یک ماه دیگر نوبت هیات مدیره استقلال است و کارشان به جنجال خواهد کشید.

* شما گفته بودید که پرسپولیس را بدون دریافت پول دولتی اداره می‌کنید، البته به شرط پرداخت بدهی‌ها؟

بله، قسم می خورم می‌توان این باشگاه را بدون یک ریال کمک دولتی اداره کرد البته به شرط آنکه جنگ زرگری نباشد و همه برای موفقیت باشگاه تلاش کنند، نه آنکه افرادی که از فوتبال چیزی سر در نمی‌آورند بخواهند از آن سوءاستفاده و از پله‌های شهرتش استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا