اعتبارات اختصاص داده شده به مرز‌ها کافی نیست

سردار رضایی: اجازه هیچ‌گونه تعرضی را به مرزهای جمهوری اسلامی نمی‌دهیم

به گزارش بصیر به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، سردار قاسم رضایی پیش از ظهر امروز در حاشیه گردهمایی معاونان و فرماندهان مرزبانی سراسر کشور در محل هتل معین در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برگزاری این همایش می‌تواند در امنیت مرز‌ها بسیار تأثیر گذار باشد اظهار کرد: در این همایش افزایش تعامل میان مرزبانی و سایر بخش‌های تأثیر گذار حوزه داخلی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اعتباری که برای مرز‌ها در نظر گرفته شده مناسب نیست تصریح کرد: برای انسداد مرز‌ها ۸۶ میلیارد تومان اختصاص یافته است که این میزان نیز نیاز‌ها را برطرف نمی‌کند.

رضایی با اشاره به اینکه میزان اعتباراتی که برای ساماندهی مرز‌ها نیاز بوده ۳ هزار میلیارد تومان است تصریح کرد: نیاز ما در شرایط فعلی به رقمی حدود ۸ تا ۹ میلیارد رسیده است و باید فکری برای این موضوع کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا عنوان کرد: مرزبانی کشور در شرایط فعلی با همین امکانات محدود اشراف کامل بر مرزهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه سیاست اصلی ما حفظ و صیانت از مرزهای جمهوری اسلامی است خاطرنشان کرد: اجازه هیچ‌گونه تعرض را به مرزهای نظام اسلامی نمی‌دهیم و در این زمینه با تمام قوا ایستادگی می‌کنیم.

رضایی افزود: ۸۵ درصد مرزهای کشور توسط مرزبانی کنترل می‌شود و اگر بخواهیم این امنیت به‌صورت پایدار باقی بماند باید شرایط مناسب اقتصادی را در منطقه حاکم کنیم.

انتهای پیام/*

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا