برگزاری آزمون استخدامی یا قانونی کردن تخلفات جذب نیرو در شهرداری‌های مازندران؟!

به گزارش بصیر، خبر برگزاری آزمون استخدامی در شهرداری‌های مازندران در حالی اعلام شد که نبیان در متن خبر به استخدام بی‌ضابطه نیرو در شهرداری‌های مازندران نیز اشاره کرد.

معاون استاندار مازندران در حالی خبر از جذب بی‌ضابطه نیرو در شهرداری‌های مازندران را مطرح کرد که برخی افراد سال‌های گذشته با استفاده نفوذ شورا و شهردار در این ارگان مردمی جذب شدند.

با توجه به تجربیاتی که از برگزاری چنین آزمون هایی به دست آمده، می توان برداشت کرد که با نفوذی که برخی افراد در جذب نیرو در شهرداری‌های استان مازندران دارند و معاون عمرانی استاندار مازندران نیز به این مورد نیز اشاره کرد، همان افراد ذی نفوذ می‌توانند در برگزاری آزمون و یا در گزینش افراد نیز نقش داشتند.

با توجه به آمار بالای جذب های بی ضابطه، اگر مسئولان شهری استان مازندران تلاش دارند که بهانه‌ای برای جذب نیروهایی که به صورت غیرقانونی در شهرداری‌های استان جذب شدند را شکل قانونی دهند، از برگزاری آزمون خودداری کرده و جوانان مردم را با برگزاری آزمون دچار یأس و ناامیدی نکنند.

در حالی مسئولان شهری مازندران از برگزاری آزمون برای جذب نیرو در شهرداری‌های مازندران خبر می‌دهند که بسیاری از پذیرفته شدگان آزمون سال گذشته وزارت کشور بلاتکلیف هستند و با وجود گزارشات و انتقاداتی که از بلاتکلیفی این افراد در رسانه‌ها به مسئولان اجرایی کشور شد ولی اقدامی اثرگذار برای رفع این مشکل انجام نشد و پذیرفته شدگان این آزمون در حسرت اشتغال به سر می‌برند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا