رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد

لزوم توانمندی بسیجیان از نظر بدنی و رزمی/به نفس نفس افتادن اسرائیل در برابر باریکه ۶ کیلومتری غزه

به گزارش بصیر، محمدرضا نقدی در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابل در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: عمده ترین امکانات بسیج روانه پایگاه ها می شود و در طی سه الی چهار سال اخیر ۱۳هزار پایگاه در کشور ساخته شده است و یک سوم کل بودجه بسیج صرف پایگاه های بسیج می شود.

وی با اشاره به پیش بینی یک سالن ورزشی برای هر حوزه افزود: ۲هزار سالن ورزشی طی سه سال واقعاً بی نظیر و چه بسا معجزه گونه است و برای خیلی از افراد غیر قابل باورست.

نقدی گفت: سالن های صالحین استاندارد هست ولی نه برای فوتبال و والیبال بلکه برای ورزش های رزمی تا بسیجیان ما از نظر بدنی و رزمی توانمند شوند چرا که هدف اصلی سالن ها نیز همین است.

وی افزود: خانه همه‌ی مادران شهید یک حلقه صالحین است که نباید از آنها غافل شد و هر معلم مدرسه یک سرگروه صالحین است که با سازماندهی و تلاش بیشتر باید از این امکانات استفاده کافی را داشته باشیم.

این مسئول با اشاره به مضرات ماهواره ها گفت: مردم باید باور کنند که ماهواره ها را ترک کنند چرا که اکثر شبکه های ماهواره ای برای خانواده ها مضر هستند.

به نفس نفس افتادن اسرائیل در برابر باریکه ۶ کیلومتری غزه

همچنین سردار نقدی صبح امروز، در نشست ماهانه اخلاقی بصیرتی هیئت عاشقان ولایت در مدرسه پورنگ بابل اظهار داشت: رژیم سلطه سعی دارد ایمان و معنویت جوانان ایرانی را در هم بشکند چرا که می داند این ایمان است که قدرت مقابله با ظالم را به این ملت بخشیده است.

وی با اشاره به وعده الهی گفت: اگر شما خدا را یاری کنید، خدا نیز شمار را یاری خواهد کرد و اگر خدا کسی را یاری کند، هیچ توان غلبه بر او را ندارد و این وعده و مژده الهیست که برای نظام سلطه خطرناک است.

این مقام مسئول با پوشالی خواندن قدرت رژیم اسرائیل گفت: رژیمی که مدعی بود چهارمین قدرت نظامی دنیا را در اختیار دارد، در مقابل باریکه ی ۶ کیلومتری غزه به نفس نفس و خاری افتاده است و این از مصداقهای وعده خداوند است.

وی در ادامه خاطرنشان كرد: ملتی كه به واسطه رواج و اشاعه فساد، فحشا و بی بندوباری، عزت و كرامت نفسانی خود را فراموش كرده و سرگرم بازيچه ها و دست ساخته های اين حاكميت مستكبر می شوند.

وی در پایان سخنانش تاكيد كرد: حفظ ايمان و توكل به خدا در مقابل هجمه های گسترده شبكه های ماهواره ای غربی، انقلاب ما را برای جهانی شدن و معرفی الگوی نجات بخش و قابل تبعيت برای مردم جهان مصون می كند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا