اختصاصی/ مشاور فرماندار فریدونکنار در امور ایثارگران

اعزام آزادگان فریدونکناری به اردوهای زیارتی/ حماسه صبر میزبان آزادگان فریدونکنار

به گزارش بصیر، برزو نعمت زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما، اظهار داشت: همزمان با ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی ایران دیدار از خانواده های معظم آزادگان در منازل این عزیزان و با حضور مسئولین ارشد سیاسی، مذهبی، روساء و مدیران ادارات شهرستان جهت تکریم از صبر و استقامت این عزیزان صورت خواهد پذیرفت.

وی تصریح کرد: در روز سه شنبه تعدادی از آزادگان این شهرستان جهت تجدید پیمان با ولایت فقیه با امام جمعه فریدونکنار دیدار خواهند کرد.

نعمت زاده همچنین از گل افشانی و غبارروبی گلزار شهدای بهشت بهشتی فریدونکنار و گلزار شهدای روستای شهید پرور کوچک بیشه محله خبر داد.

معتمد معین بنیاد شهید فریدونکنار در ادامه با بیان اینکه مراسم شبی با خاطره تحت عنوان حماسه صبر را در شب پنج شنبه جاری برگزار خواهیم کرد، عنوان داشت: این مراسم با حضور مسئولین ارشد سیاسی، مذهبی و نظامی شهرستان و کلیه خانواده آزادگان به صرف شام در مسجد روستای کوچک بیشه محله برگزار می شود.

نعمت زاده در ادامه با اشاره به اینکه در این مراسم وقایع و خاطرات اسارت از سوی آزادگان نیز بازگو می شود، اذعان داشت: علاوه بر سخنرانی، مسابقه علمی و فرهنگی حماسه صبر برای فرزندان و همسران آزادگان را نیز برگزار می کنیم.

 

 مشاور فرماندار فریدونکنار در امور ایثارگران از اعزام آزادگان به مساجد، مراکز فرهنگی و هیئات مذهبی شهرستان جهت ایراد سخنرانی و بیان خاطرات ایثار و مقاومت در این ایام خبر داد و گفت: همچنین برای این آزادگان اردوی زیارتی و سیاحتی به همراه خانواده شان در استان برگزار خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا