سوارز: اشتباهم را فراموش کنید

به گزارش بصیر،  لوییز سوارز پس از دریافت مجوز تمرین و شرکت در بازی‌های دوستانه بارسلونا از سوی دادگاه عالی ورزش (CAS)، امروز (جمعه) برای اولین بار در تمرینات آبی و اناری‌ها شرکت کرد و پس از آن هم به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

 
ستاره ۸۸ میلیون یورویی کاتالان‌ها که تا سوم آبان قادر به حضور در هیچ یک از بازی‌های رسمی بارسا نیست، اظهار داشت: بسیار خوشحالم که فوتبال بازی کردن را از سر گرفته‌ام و در کنار هم‌تیمی‌هایم هستم.
 
سوارز ۲۷ ساله افزود: شرایطی که پیش از این داشتم مرا تحت فشار قرار داده بود. من دارم تاوان اشتباهی را می‌دهم که بابت آن عذرخواهی کرده‌ام اما این قضیه دیگر باید فراموش شود. باید به آینده فکر کنیم، آینده که در بارسلونا خواهد بود، تیمی که رویای بازی برای آن را داشتم.
 
مهاجم پیشین لیورپول در پایان خاطرنشان کرد: من از بارسلونا بابت تمام کارهایی که در این چند هفته اخیر برایم انجام داده است، قدردانی می‌کنم. رفتار اعضای این تیم با من بسیار خوب بوده است و من از آنها تشکر می‌کنم.
 
پابرجا ماندن مدت محرومیت سوارز او را از ۸ بازی کاتالان‌ها در لالیگا و ۳ بازی آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا محروم می‌کند.
 
 
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا