اختصاصی/ کوتاه و گویا از ورزش فریدونکنار

از هفته داغ کوهپیمایی تا پیروزی های مقتدرانه فوتبالی ها

بصیر/مرتضی اسدپور، خبرنگار ورزشی

کسب مقام قهرمانی امیرمحمد سحرخیز در مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان استان

 مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان استان مازندران در سالن ورزشی سردار طوسی شهرستان نکا برگزار شد که در پایان امیرمحمد سحرخیز در وزن ۵۴ کیلو به مقام اول دست یافت. 

 صعود گروه کوهنوردی عبرت به قله کهون منطقه دریوک آمل

گروه کوهنوردی عبرت فریدونکنار به سرپرستی علی نجاتبخش به قله ۴۰۰۰ متری کهون منطقه دریوک آمل صعود کردند، در این صعود ۲۰ نفر شرکت داشتند.

کوهپیمایی گروه کوهنوردی اوج در منطقه تنگه واشی فیروزکوه

گروه کوهنوردی اوج فریدونکنار نیز به سرپرستی مجید شاطری با شعار مبارزه با اعتیاد در منطقه تنگه واشی فیروزکوه کوهپیمایی کردند، در این کوهپیمایی ۴۵ نفر شرکت داشتند.

صعود گروه کوهنوردی البرز به قله دماوند

گروه کوهنوردی البرز فریدونکنار به سرپرستی عبادا… فهیمی به قله ۵۶۷۱ متری دماوند صعود کردند، در این صعود ۲۱ نفر شرکت داشتند.

برد راهبران بندر فریدونکنار در لیگ دسته یک کانوپولو بانوان کشور

هفته پایانی رقابت های لیگ دسته یک کانوپولوی بانوان کشور با برگزاری ۱۲ مسابقه در دریاچه آزادی تهران برگزار شد. 

در پایان رقابت ها هیات قایقرانی مرکزی با کسب ۳۰ امتیاز از ۱۰ بازی مقام قهرمانی رقابت های لیگ دسته یک کانوپولوی بانوان را کسب کرد، هیات قایقرانی اصفهان با ۲۴ امتیاز در رده دوم جای گرفت و باشگاه بنادر و دریانوردی نوشهر با کسب ۱۵ امتیاز سوم شد.

برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شیتوریو اینوئی ها

مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور سبک شیتوریو اینوئی ها در سالن ورزشی شهدا فریدونکنار برگزار شد. در ایندوره از مسابقات ۴۲۱ نفر در رده های سنی خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در دو بخش کاتا و کومیته شرکت کردند که در هر دو رده مازندران قهرمان شد.

فریدونکنار میزبان کلاس مربیگری عملی کاراته در بخش آقایان و بانوان 

کلاس مربیگری عملی کاراته در دو بخش آقایان و بانوان در شهرستان فریدونکنار برگزار می گردد. قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان از برگزاری کلاس آقایان در سالن غدیر فیروزآباد و بخش بانوان در سالن شهدا خبر داد. 

قهرمانی گیلانی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور

سومین دوره مسابقات کشوری کیوکوشین کای کان ساکاموتو در چالوس برگزار شد که در پایان علی گیلانی کاراته کا فریدونکناری به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

مسابقات رزمی قهرمانی استان به میزبانی فریدونکنار برگزار شد

مسابقات رزمی قهرمانی استان (سبک بوکاتور) در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان در سالن غدیر فیروزآباد فریدونکنار برگزار گردید که در پایان سوادکوه به مقام قهرمانی رسید و آمل و فریدونکنار به ترتیب دوم و سوم شدند. گفتنی است ۱۵۰ نفر در ایندوره از مسابقات شرکت کردند. 

پیروزی مقتدرانه باشگاه اسدی فریدونکنار در لیگ دسته اول تکواندو کشور

از هفته نخست لیگ دسته اول تکواندو نوجوانان پسر کشور  (جام آینده سازان المپیک) باشگاه اسدی برابر تیم قدرتمند ملی پوشان البرز قرار گرفت که درپایان با نتیجه ۸ بر ۲ این تیم را شکست داد.

  برد پرگل تیم فوتبال شهرداری فریدونکنار برابر پیام شهدا سلمانشهر

هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال استان مازندران در شهرهای مختلف استان مازندران پیگیری شد که در یکی از دیدار های این هفته شهرداری فریدونکنار در دیداری پرگل و تماشایی موفق شد حریف سلمانشهری خودش را با نتیجه جالب ۴ بر ۲ شکست دهد. هدایت تیم شهرداری فریدونکنار برعهده مرتضی عرب نژاد است.

برد شیرین تیم فوتبال فرابرتر برابر استقلال نوین قائمشهر

هفته سوم رقابتهای لیگ برتر جوانان فوتبال استان مازندران در شهرهای مختلف استان مازندران پیگیری شد که تیم فرابرتر فریدونکنار در دیداری پرگل و تماشایی موفق شد حریف قائمشهری خودش را با نتیجه جالب ۳ بر ۱ شکست دهد.

 هدایت تیم فرابرتر فریدونکنار برعهده مهدی شکری و صائب شکری می باشد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا