جعبه سیاه اصلاحات لب به سخن وا کرد!

به گزارش بصیر،  در برنامه «دیروز، امروز، فردا» این هفته، نجفقلی حبیبی (رئیس شورای هماهنگی اصلاحات و رئیس ستاد میرحسین موسوی در سال۸۸) عمق استراتژیک انقلاب اسلامی را تصغیر کرد و گفت: چه اثر فرهنگی در عاشورا با این همه هزینه هست جز چهار تا گریه… .

البته آنهایی که با عقبه تئوریک جریان اصلاحات (بخش سکولار و فتنه) آشنایی دارند، نباید خیلی متعجب باشند چرا که اساساً گفتمان غرب زده این جریان غرب گرا و اباحه گرای تلورانسیسم، عاشورازدایی است.

آخرین عمل عاشوراستیزی این جریان در ۶ بهمن ۱۳۸۸ در جغرافیای فتنه بود که خیمه عزای حضرت حسین(ع) را به آتش کشیدند و همانان توسط  میرفتنه آن روزها، مدال مردان خداجوی گرفتند و از نتانیاهو هم، مدال سربازان و سرمایه های اسرائیل!

جریانی که معتقد است:

اگر حسین(ع) در رأس باشد ولی رضایت مردم نباشد، نامشروع است (آغاجری- مجتمع فرهنگسرای کوثر – ۸۱/۲/۱۰)

فرهنگ شهادت خشونت آفرین است، اگر کشته شدن آسان شد، کشتن هم آسان می شود (توجیه جنایت یزید) عبدالکریم سروش – روزنامه نشاط – ۷۸/۳/۱۲

عاشورا یک دعوای قبیله ای‌ست و یزید انتقام جنگ بدر را گرفته است.(عبدالکریم سروش)

تفکر شیعه گری موجب انحطاط و مانعی برای دموکراسی است.(غلامرضا بهزادی – روزنامه صبح امروز – ۷۸/۸/۲۳)

سال های فراوان بلکه قرن هاست که این بزرگداشت و محرم حاصلی جز تأثر و اشک و حزن نداشته است.(جواد مقامی – آفتاب امروز – ۷۹/۱/۲۴)

و… .

همه‌ی این گزاره های عاشورازدا در جهت تقابل با عمق استراتژیک انقلاب اسلامی است چرا که امام خمینی(ره) فرمودند: «ما هر چه داریم از محرم و صفر است و این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.»

راهبرد لبیک یا حسین به تعبیر هآرتص (روزنامه رژیم صهیونیستی) رمز عبور از گذرگاه تاریخی است که تابلوهای راهنمای آن را خمینی و خامنه ای نصب کرده اند.

مولفه قدرت نرم انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف راهبردی گفتمان عاشورایی است که دشمنان هم به آن اذعان کامل دارند.

مایکل برانت (تئوریسین آمریکایی و عضو سازمان سیا) در کتابی به نام “تجزیه و ویرانی خداشناسی” علت ناگهانی ظهور انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ و انهدام منافع استراتژیک ایالات متحده در خاورمیانه را دو عامل “عاشورا و ولایت فقیه” دانست که هر دو مفهوم مقدس از ناحیه جریان فتنه مورد اهانت و مجرای توطئه های گوناگون شد.

بنابراین این گفته آقای نجفقلی حبیبی در حقیقت «جعبه سیاه» یک جریان رسواست.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا