اختصاصی/ مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در جمع آزادگان

آیا امروز همان شخصی هستیم که در دوران جنگ بوده ایم/ امر به معروف بهترین راه مبارزه با نفس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، عظیم اسماعیل زاده در جمع آزادگان و جانبازان فریدونکناری در نمازخانه اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار، اظهار داشت: جانبازان و آزادگان کوه صبر و استقامت و سند گویای مظلومیت انقلاب هستند.

وی با تاکید بر اثرگذاری جانبازان و آزادگان در صحنه های متفاوت انقلاب، خاطرنشان کرد: بزرگترین اثر آن الگو بودن برای دیگر افراد در صحنه های اجتماعی است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با گلایه از اینکه آیا تا به امروز به وصیت نامه شهیدی مراجعه و عمل کرده ایم، گفت:آیا امروز همان شخصی هستیم که در دوران جنگ بوده ایم، اشکالی ندارد که در فعالیت های اقتصادی شرکت داریم اما اصالتمان همان هشت سال دفاع مقدس است که از جان مایه گذاشتیم.

اسماعیل زاده عنوان داشت: امروز جمع شدیم تا بگوئیم همان رزمنده هستیم، از انقلاب و رهبری دفاع می کنیم و اکنون در سنگر تعلیم، تربیت و جبهه فرهنگی مبارزه می کنیم.

وی امر به معروف را بهترین راه مبارزه با نفس دانست و اذعان داشت: امر به معروف بهترین الگوی فرهنگی در جامعه است، در نبود شهدا وظیفه ما سنگین تر است، چرا که آنها زنده اند و بر اعمال ما نظاره گر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا