اختصاصی/  فرماندار فریدونکنار در جمع آزادگان آموزش و پرورش فریدونکنار

مقاومت امروز غزه الگوگیری از دفاع آزادگان و جانبازان است/ با روحیه جهادی به سود مردم کار کنید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد حسین زاده لداری در جمع آزادگان آموزش و پرورش فریدونکنار در سالن اجتماعات این اداره، خاطرنشان کرد: آزادگان باید همواره در سرتیتر خدمتگزاران مدیرانشهرستان باشند، چرا که پرچک داران اصلی ولایت اند.

وی با بیان اینکه هیچ وقت از تاریخ ملت ایران از حقوق خود دست نکشیده است، اذعان داشت: با پیگیری دولت تدبیر و امید و حمایت قاطعانه رهبری از تیم دیپلماتیک این دولت موجب شد ماشین های صدور قطعنامه های غربی و اتحادیه اروپا از کار بیافتد و در برابر خواسته های به حق ایران کوتاه بیایند.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی و ایستادگی مردم غزه در برابر انان گفت: مقاومت امروز غزه الگوگیری از دفاع شما آزادگان و جانبازان است، آنچه که امام در مورد صدور انقلاب فرمودند، با پایداری شما و تبلیغ این فرهنگ امروز در لیبی، بحرین، عراق، سوریه و مصر شاهد این موضوع هستیم.

وی تصریح کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی را مرهون زحمات شما در دوران اسارت و خون شهدا هستیم، در حالیکه امروز کشورهای غربی و اروپایی از تحریم ها و افزایش فشارها دم می زنند، برای آمدن دیپلمات های کشورهای متفاوت به کشور ترافیک زیادی ایجاد شده و این ارقام در حال افزایش است.

حسین زاده با تاکید بر اینکه باید از این فرهنگ پاسداری کنیم و آنرا در عمل به کار بندیم و شعار ندهیم، اظهار داشت: در عرصه سیاست و فرهنگ نباید وارد حاشیه شویم، باید به مدیران اجازه کار دهیم، امروز اگر عزل و نصبی می شود، به خاطر برخورد با فردی و مدیری نیست بلکه این تغییرات طبیعی است و در هر دوره ای شاهد آن بوده ایم.

وی همچنین به بحث و جایگاه ویژه آموزش و پرورش در تحقق منویات رهبری و شعار سال نامگذاری شده از سوی ایشان اشاره و یادآور شد: بحث آموزش فرزندان باید به ظرافت ویژه ای اقدام شود، باید با روحیه جهادی و بدون هیچ نظر خاصی به سود منافع مردم حرکت کنیم و با همدلی و تلاش خدمات شایسته ای را به مردم این شهرستان ارائه دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا