اختصاصی/ مدیر سابق آموزش و پرورش فریدونکنار

در نظام اسلامی احساس مسئولیت ها ادای تکلیف است/ اسماعیل زاده در میدان مین قدم گذاشت

محسن سیفایی در جمع آزادگان آموزش و پرورش فریدونکنار در سالن اجتماعات این اداره، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور، اظهار داشت: از ابتدای خلقت اعمال انسانها در جهان طی دو موضوع نتیجه گیری یا ادای تکلیف حاکمیت داشت.

وی تصریح کرد: در هر دو مورد برای رسیدن به هدف باید برنامه داشت و باید در این راه طی طریق کرد اما امکانات و وسایل متفاوت است.

سیفایی عنوان داشت: در نتیجه گیری تمامی موانع را بدون چون و چرا بر می دارند تا به هدف خود برسند و به هیچ موضوع دیگری توجه نمی شود اما در ادای تکلیف باید برای هر لحظه خود برنامه داشت.

وی با اشاره به احساس تکلیف بسیاری از کسانی که در رفاه مادی و معنوی زندگی می کردند اما خود را به جبهه های جنگ رساندند، گفت: آن چیزی که ارزش آفرین است اصالت و ادای تکلیف است، امروز غرب به سرکردگی آمریکا برای آنکه بر سر منافع نفتی کشورهای منطقه دست یابی داشته باشد و بر آنها مسلط باشد داعش را مزدور خود می کند تا مسلمان به دست مسلمانان ظاهری کشته شوند.

مدیر سابق اموزش و پرورش فریدونکنار ادامه داد: این اصالت نتیجه گیری است که در راه رسیدن به هدف خود به هیچ چیز توجه نمی کنند و همه موانع ر با بی رحمی از سد راه خود بر می دارند اما در نظام اسلامی همه چیز بر اساس ادای تکلیف است، همه احساس مسئولیت می کنند.

سیفایی ادامه داد: با وجود آنکه اوضاع مالی کشور در شرایط مطلوبی نیست و ادارات هم بودجه ای ندارند، حضور در اسن سنگرها جرات می خواهد، اسماعیل زاده مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با قبول این سمت در میدان مین قدم گذاشته و مشکلات فراوانی دارد.

 

وی یادآور شد: حضور شما آزادگان در جبهه های جنگ نیز از نوع ادای تکلیف بود باید عزت و عظمت شما بزرگواران را همیشه حفظ کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا